آیا بازاریابی محتوا سئو جدید است؟

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

آیا بازاریابی محتوا سئو جدید است؟

بازاریابی محتوا اصطلاحی گسترده است که عناصر مختلفی از جمله SEO را در خود گنجانده است. بازاریابی محتوا هرگز واقعاً نمی تواند SEO باشد زیرا موارد مختلفی هستند ، اما هر یک برای موفقیت در SERP به دیگری متکی هستند.

در این وبلاگ ، ما هر یک را جداگانه بررسی می کنیم و سپس بحث می کنیم که مهمترین دلیل درک اینکه چرا و چرا آنها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار کارآمد ، مهم است.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پسر عموی نزدیک آن بازاریابی موتور جستجو (SEM) هر دو توصیف کننده مجموعه پیچیده ای از کارها هستند که شامل نگه داشتن وب سایت ها و انواع دیگر محتوا در بالای رتبه بندی در موتورهای جستجو است. واقعاً تبحر کافی در سئو به معنای این است که شما احتمالاً کاملاً دارای پیش زمینه فنی هستید و به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان محتوا ممکن است در سئو و بالعکس تجربه عمیقی نداشته باشند.

بازاریابی محتوا اصطلاحی گسترده است که عناصر مختلفی از جمله SEO را در خود گنجانده است. بازاریابی محتوا هرگز واقعاً نمی تواند SEO باشد زیرا موارد مختلفی هستند ، اما هر یک برای موفقیت در SERP به دیگری متکی هستند.

در این وبلاگ ، ما هر یک را جداگانه بررسی می کنیم و سپس بحث می کنیم که مهمترین دلیل درک اینکه چرا و چرا آنها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار کارآمد ، مهم است.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پسر عموی نزدیک آن بازاریابی موتور جستجو (SEM) هر دو توصیف کننده مجموعه پیچیده ای از کارها هستند که شامل نگه داشتن وب سایت ها و انواع دیگر محتوا در بالای رتبه بندی در موتورهای جستجو است. واقعاً تبحر کافی در سئو به معنای این است که شما احتمالاً کاملاً دارای پیش زمینه فنی هستید و به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان محتوا ممکن است در سئو و بالعکس تجربه عمیقی نداشته باشند.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به کاوش در جایی که SEO و بازاریابی محتوا با هم همپوشانی دارند ، استفاده کنید. به عنوان مثال اگر یک وبلاگ نویس با وردپرس آشنا هستید ، می توانید افزونه ای به نام Yoast را جستجو کنید که پست های شما را بهینه سازگار با سئو می کند. همچنین می خواهید ابزارهایی مانند Google AdWords را بررسی کنید تا به شما کمک کند در مورد کلمات کلیدی و برنامه ریزی بیشتر بیاموزید ، همچنین SEM Rush برای بهینه سازی مطالب خود کمک می کند.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا اصطلاحی کاملاً گسترده است که شامل مجموعه ای از اهداف ، فعالیت ها و تعاملات مختلف است. این فقط مربوط به متن موجود در وب سایت یا وبلاگ شما نیست. بلکه می تواند شامل طیف وسیعی از منابع چندرسانه ای باشد.

چند نمونه از انواع مختلف محتوا که می توانید به عنوان بخشی از بازاریابی خود استفاده کنید ، عبارتند از:

  • پادکست ها
  • وبلاگ ها
  • وبینارها
  • کتابهای الکترونیکی
  • بروشورها
  • مطالعات موردی

محتوا در مرحله آگاهی از قیف فروش قرار دارد و مربوط به تعامل و ایجاد روابط است. برای این منظور ، به جای اینکه فروش ویژه باشد ، بیشتر آموزنده و جذاب خواهد بود.

تعداد رسانه های اجتماعی زیاد است

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که عناوین ، توضیحات و توضیحات متا و همچنین خوشه های کلمات کلیدی را به طور استراتژیک توسعه می دهید تا از سئو بیشتر بهره ببرید ، مهم نیست که با چه قالب محتوایی کار می کنید.

محتوای شما همیشه به تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی شما متصل است و SEO شما با محتوا گره خورده است ، به این معنی که SEO شما نیز به شبکه های اجتماعی گره خورده است. برای این منظور ، شما باید اطمینان حاصل کنید که رسانه های اجتماعی شما بخشی از بازاریابی محتوا و استراتژی سئو شما هستند.

این همه در مورد مکالمه با مخاطبان است. شما می توانید یک تن از آنها را از رسانه های اجتماعی یاد بگیرید و بحث هایی را توسعه دهید که می تواند برای قالب بندی محتوای شما و استراتژی سئو استفاده شود. اینها می توانند در استراتژی کلمات کلیدی شما گنجانده شوند و همچنین جهت های اجتماعی آینده و تولید محتوا را اطلاع دهند.

سئو و نبایدهای سئو

یکی از دلایلی که داشتن درک جامع از SEO می تواند مشکل باشد این است که راهنماهای موتور جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند. بهتر است دستورالعمل های گوگل را مرور کنید تا متوجه شوید چه کاری باید انجام دهید و چه کاری انجام ندهید تا رتبه خوبی داشته باشید.

به طور سنتی (و هنوز هم ، تا حدودی) "بازی" SEO این بود که سعی کند از تکنیک های ناچیز و حتی گاهی غیراخلاقی استفاده کند تا از موتورهای جستجوی برتر استفاده کند و وب سایت شما را به رتبه برساند. این "SEO Black Hat SEO" نام دارد و خوشبختانه موتورهای جستجو بیشتر و بیشتر برای مقابله و مجازات کسب و کارهایی تلاش می کنند که سیستم را تقلب کنند ، مانند پر کردن کلمات کلیدی و "cloaking" که اساساً متن را از موتورهای جستجو پنهان می کند.

اما گاهی اوقات چیزی به سادگی متن تکراری تصادفی در وب سایت شما یا صفحه ای که به آرامی بارگیری می شود ، باعث افت رتبه شما می شود. برای این منظور ، یا باید اطمینان حاصل کنید که یک متخصص سئو در تیم خود دارید (اگر یک نفر نیستید) یا حداقل برای انجام ممیزی SEO هر چند ماه یک متخصص را بدست آورید.

در اینجا چند نمونه از مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از درستی جستجوگرها انجام دهید:

  • از محتوای با کیفیت بالا و تعداد مناسب کلمات کلیدی استفاده کنید
  • از فیلم هایی با توضیحات و برچسب های غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید
  • یک وب سایت سریع ، جذاب بصری و مناسب برای موبایل داشته باشید

محتوای شما فقط کلمات نیست

در اینجا جایی است که مدیریت محتوا و SEO با هم تداخل دارند - اساساً موتورهای جستجو همه آن را به عنوان داده می دانند ، بنابراین برای درک اینکه موتورهای جستجو چه کاری انجام می دهند ، باید یاد بگیرید که چگونه آن را به عنوان داده نیز مشاهده کنید.

کارشناسان سئو دقیقاً به این دلیل متخصص هستند که در این امر مهارت کافی دارند ، اما اگر از نظر فنی فوق العاده گرایش ندارید ، می توانید درک کاملی از موضوع SEO و نحوه ایجاد محتوای بهینه داشته باشید.

همانطور که گفته شد ، کیفیت هنوز مهم است و شاید حتی بیش از چند سال پیش نیز از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. این بدان دلیل است که موتورهای جستجو بیش از گذشته بر محتوای با کیفیت تأکید دارند.

اجازه دهید محتوای شما توسط Analytics هدایت شود

نکته مهمی که باید هنگام محتوا و سئو به یاد داشته باشید این است که باید به داده ها اجازه دهید تا استراتژی شما را هدایت کنند نه برعکس. منظور ما در اینجا این است که بهتر است محتوای جدید بر اساس معیارها و تجزیه و تحلیل قبلی ایجاد شود ، نه اینکه محتوای قدیمی را بسازید و آن را به امید "کارکردن" ارسال کنید.

اکثر مطالب شناور اطراف آن در واقع توجه چندانی ندارند. TIME ادعا می کند که بیش از نیمی از کاربران کمتر از 15 ثانیه در یک صفحه وب خاص صرف می کنند. و طبق گفته های Jakob Neilson ، 80٪ خوانندگان در واقع فقط به محتوایی نگاه می کنند که می توانند بدون پیمایش مشاهده کنند. این بدان معنی است که عنوان ، توضیحات و پاراگرافهای مقدماتی شما کلید تعامل کاربر و موتورهای جستجو خواهد بود.

از آنجا که اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد ، بسیار مهم است که استراتژی SEO شما با استراتژی محتوای شما مطابقت داشته باشد تا از بهترین ارزش و دید در چندین کانال اطمینان حاصل شود. علاوه بر این ، برای اطمینان از موفقیت باید به طور مداوم بر ترافیک و شاخص های اصلی عملکرد (KPI) نظارت داشته باشید.

مخاطب خود را درک کنید

وقتی نوبت به جلب رضایت مخاطبان شما می رسد ، تجزیه و تحلیل تنها چیزی نیست که باید به خاطر بسپارید: شما باید بدانید که با مشتریان شما چه می گذرد ، چگونه آنها فکر می کنند ، چه چیزی را دوست دارند ، چه چیزی نیاز دارند. برای این منظور ، شما باید تحقیقات بازار را انجام دهید و شخصیت خریدار را ایجاد کنید تا به شما در تقسیم بهتر و هدف قرار دادن مخاطبان کمک کند.

وقتی اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود می گیرید ، می توانید از آن برای ایجاد محتوای جذاب در چندین کانال استفاده کنید. ایده این است که شما می خواهید نه تنها استراتژی خود را به طور مداوم بهبود بخشید بلکه ارزیابی کنید که چه ابزارها و سایر تکنیک های خاص در زمینه صنعت و تجارت شما به خوبی کار می کنند.

البته ، تبدیل مهم است ، اما شما می خواهید به چه چیز دیگری نگاهی بیندازید؟ در پایان محتوا ، واقعاً تعامل است. چگونه ترافیک سرد را جذب می کنید؟ ترافیک گرم شما به کجا می رود؟ آیا فعالیت های پرورش سرب شما موثر است؟ همه این س questionsالات مربوط به نقطه ای است که در آن مخاطبان و موتورهای جستجوگر شما کیفیت محتوا و محصولات شما را مشاهده ، تعامل کرده و به طور موثر قضاوت خواهند کرد.

درباره کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی موثر واقعاً یکی از اصلی ترین مواردی است که باید هنگام درک پیوندهای بین محتوای خود و ارزش سئو سایت خود درک کنید. وقتی محتوای با ارزش و با کیفیت بالا ایجاد می کنید ، نه تنها چیز بهتری به مخاطبان خود ارائه می دهید ، بلکه شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو نیز ارتقا می دهید.

یک کاری که نمی خواهید انجام دهید این است که محتوای خود را با کلمات کلیدی "پر" کنید تا از جذابیت SEO برخوردار باشد. اگر Google محتوای ناخوانای بی ارزشی (اما پر از کلمات کلیدی) پیدا کند ، احتمالاً وب سایت شما را مجازات می کند و از رتبه بندی پایین خواهید آمد. شما همچنین می خواهید از کلمات کلیدی بی ربط دور باشید زیرا آنها می توانند به طور جدی نتیجه معکوس دهند در مورد رتبه بندی SEO

روش موثرتر برای به دست آوردن جایگاه مناسب سئو ، درک تراکم کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن کلمات کلیدی در کل مقاله و سایر مطالب استراتژیک است. شما باید اطمینان حاصل کنید که رتبه بندی شما ثابت نیست ، باید همچنان محتوای با کیفیت قابل خواندن و قانونی ایجاد کنید.

از ابزارهای بازاریابی محتوا استفاده کنید

شما می توانید الگوهای بازاریابی محتوای رایگان را در سراسر اینترنت پیدا کنید. CoSchedule طیف وسیعی از ابزارهای عالی را برای کمک به شما در سازماندهی ارائه می دهد ، از جمله تقویم های بازاریابی ، پروژه های بازاریابی و حتی ابزارهایی که به شما کمک می کند کانال های مختلف و سایر ابزارها را با هم ادغام کنید. آنها همچنین الگوهای رسانه های اجتماعی را برای کمک به شما در مدیریت و برنامه ریزی اجتماعی خود از طریق کانال های مختلف ارائه می دهند.

تعادل بین استراتژی و کیفیت را برقرار کنید

حقیقت این است که حتی بهترین بازاریاب های محتوا در آنجا احتمالاً در ماندن در بالای سئو و همچنین ترکیب محتوا ، اشتراک اجتماعی و سایر عناصر مهم دیگر یک استراتژی عالی بازاریابی محتوا با مشکل روبرو خواهند شد.

بنابراین ، مهم است که به طور دقیق مناطقی را که با هم تداخل دارند ، درک کنید تا در زمینه شرکت خاص شما بیشترین کمک را از نظر سود و فروش داشته باشد.

با دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ویژگی های اصلی دیجیتال را بیاموزید. امروز بروشور را بارگیری کنید!

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 0:06

تعداد بازديد : 195

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 63
بازدید سال : 223
بازدید کلی : 6685
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.143.0.157
مرورگر : Unknown ?
سیستم عامل : Search Bot
امروز : پنجشنبه 30 فروردین 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی