چگونه می توان رتبه الکسا را ​​به سرعت کاهش داد

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

چگونه می توان رتبه الکسا را ​​به سرعت کاهش داد

چگونه می توان سریعاً به طور رایگان رتبه الکسا را افزایش داد؟ خوب این سوالی است که من از 3 ماه گذشته به دنبال آن هستم. سرانجام پس از تجربه من راه حل بهبود سریع رتبه الکسا را پیدا کردم

آیا سعی کرده اید نکاتی را برای افزایش سریع کاهش رتبه الکسا از طریق اینترنت جستجو کنید؟ و احساس خوک و خستگی از خواندن عباراتی مانند "ارسال پست منحصر به فرد ، با کیفیت یا منظم"؟

چگونه می توان سریعاً به طور رایگان رتبه الکسا را افزایش داد؟ خوب این سوالی است که من از 3 ماه گذشته به دنبال آن هستم. سرانجام پس از تجربه من راه حل بهبود سریع رتبه الکسا را پیدا کردم

آیا سعی کرده اید نکاتی را برای افزایش سریع کاهش رتبه الکسا از طریق اینترنت جستجو کنید؟ و احساس خوک و خستگی از خواندن عباراتی مانند "ارسال پست منحصر به فرد ، با کیفیت یا منظم"؟

من راز نحوه افزایش سریع رتبه الکسا را می دانم و خوشحال خواهم شد که با شما به اشتراک بگذارم. اگر رتبه الکسای خوبی داشته باشید ، کسب درآمد از طریق اینترنت خوب خواهد بود.

چگونه می توان رتبه الکسا را به سرعت افزایش داد 2018

اما قبل از مطالعه بیشتر ، می خواهم روشن کنم که ارسال منظم ، ارسال محتوای عالی و منحصر به فرد به شما در افزایش رتبه الکسا کمک نمی کند .

آیا نگران وب سایت / وبلاگ خود هستید که رتبه الکسا ضعیف است؟ در اینجا نکاتی ثابت شده در مورد چگونگی افزایش رتبه الکسا وجود دارد. من معتقدم با نتایج سریع و سریع استراتژی هایی که قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم ، شگفت زده خواهید شد.

رتبه الکسا چیست؟

Alexa Alexa مقیاسی از میزان بازدید یک وب سایت / وبلاگ در مقایسه با سایر وب سایت های موجود در اینترنت است. الکسا برآورد مختصری از بازدید یک وب سایت (تعداد بازدید یا بازدید) را ارائه نمی دهد. معیار آن مقایسه ترافیک را ارائه می دهد. یک وب سایت با رتبه الکسا 1 بیشترین میزان بازدید را دارد. چگونه رتبه الکسا را افزایش دهیم

هرچه عدد کمتر باشد بهتر است. یک وب سایت با رتبه الکسا 10000 ، از نظر بازدید بهتر از یک وب سایت با رتبه الکسا 20000 است. به همین دلیل شما باید در مورد چگونگی افزایش رتبه الکسا در وب سایت خود کار کنید.

بدیهی است که هر زمان که می گوییم رتبه الکسا سایت خود را افزایش دهید ، در واقع منظور ما ارتقا رتبه با پایین آوردن شکل است. شما می توانید به یاد داشته باشید عباراتی مانند:

وب سایت الکسا 10 برتر

وب سایت الکسا 100 برتر

الکسا زیر 100000

عدم موفقیت الکسا در تعداد واقعی بازدید از وب سایت ها ممکن است به نظر بی اهمیت برسد. و اگر من به شما بگویم رتبه الکسا تخمین دقیقی از سطح بازدید وب سایت نیست ، ترکیب می شود. آیا واقعاً این را می دانید؟

رتبه الکسا قابل فریب است. بسیاری از وبلاگ نویسان و مدیر سایت ها با ترفندهایی رتبه الکسا را افزایش می دهند. آنها از روشهای کلاه سیاه استفاده می کنند. روشهای کلاه سیاه برای افزایش سریع و سریع رتبه الکسا وجود دارد.

رتبه الکسا ، با همه این موارد ، همچنان بالاترین معیارهای عملکردی است که برای ارزیابی کیفیت ، سودمندی و محبوبیت یک وب سایت استفاده می شود. به همین دلیل است که می بینید مدیران وب در تلاشند رتبه الکسا وب سایت خود را پایین بیاورند.

عوامل رتبه بندی الکسا -

وبلاگ نویسان / وب مسترها افرادی هستند که نوار ابزار الکسا را در مرورگر خود نصب می کنند ، بنابراین سعی کنید از آنها ترافیک بگیرید رتبه الکسا فقط بازدیدهایی را که سیستم آنها را تحریک می کند اندازه گیری می کند -

  • اگر روزانه 100 نفری دارید که Alexa Toolbar را نصب می کنند ، باید در یک ماه آینده الکسا زیر 100000 دریافت کنید.
  • برای دریافت الکسا زیر 50،000 باید روزانه 200-250 دریافت کنید.
  • برای دریافت الکسا به زیر 20،000 ، باید حدود 300-500 بازدید داشته باشید ، کسانی که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند.
  • برای دریافت کمتر از 10،000 شما باید روزانه حدود 500-800 بازدید کننده داشته باشید.
  • اگر حدود 1000-1500 بازدید کننده دارید که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند ، در یک ماه آینده می توانید به راحتی الکسای خود را به زیر 5000 برسانید. اما چرا رتبه الکسا بسیار مهم است؟ "این ساده است. پاسخ دور از ذهن نیست. یکی از اهداف اصلی وب سایت ایجاد درآمد است. و درآمد حاصل از شخص ثالث است. تبلیغ کنندگان از الکسای وب سایت برای اثبات قابلیت سرمایه گذاری خود در وب سایت استفاده می کنند. »الکسا وب سایت شما اولین برداشت را ایجاد می کند. دید تبلیغ کنندگان توسط وضعیت رتبه الکسا در یک وب سایت جلب می شود. اگر آنها از رتبه راضی باشند ، به دنبال سایر معیارهای رتبه بندی مانند رتبه صفحه Google هستند. با شلوارک • اندازه گیری الکسا یک ابزار مقایسه ای برای صنعت شما است. • توسط تبلیغ کنندگان برای به دست آوردن پتانسیل بازاریابی وب سایت استفاده می شود.


    • وب سایت با رتبه الکسای بالاتر تبلیغات بیشتری را به خود جلب کرده و تبلیغات بیشتری دریافت می کند.
    • "برای همه یکسان است" ، صفحات و ترافیک وب سایت به همان روش اندازه گیری می شوند.
    برخی از افسانه ها در مورد افزایش رتبه الکسا - قبل از افشای راز افزایش رتبه الکسا ، من می خواهم شما را با افسانه هایی آشنا کنم که دیگر کار نمی کنند اما هنوز هم از آنها استفاده می کنید. اینها واقعیت هایی هستند که برای افزایش آنها دیگر کارایی ندارند رتبه الکسا اما مردم هنوز هم باور می کنند و وقت خود را برای استفاده از این روش ها تلف می کنند - افسانه شماره 1. ارسال منظم - پست منظم نه به SEO کمک می کند و نه برای افزایش رتبه الکسا . درست خوانده اید ارسال منظم بدون نوع مناسب محتوا فقط می تواند وقت شما را تلف کند اما نمی تواند به شما در افزایش رتبه الکسا کمک کند. نوشتن دو بار در هفته برای SEO بهتر و همچنین برای افزایش رتبه الکسا کافی است.افسانه شماره 2. ارسال 2000 کلمه پست - ارسال محتوای بزرگ به شما کمک می کند تا در گوگل رتبه بالاتری داشته باشید اما رتبه الکسا را افزایش ندهید . نوشتن مطالب بی نظیر یا عالی مشابه به شما در افزایش رتبه الکسا کمک نمی کند.
    افسانه شماره 3: ادعای سایت من بر رتبه آن تأثیر می گذارد. ادعای سایت شما تاثیری در رتبه بندی ندارد و نیازی به ادعای سایت خود برای اندازه گیری توسط الکسا نیست. ادعای سایت (که یک سرویس رایگان است) و به روز نگه داشتن توضیحات سایت و اطلاعات تماس به شما اطمینان می دهد میلیون ها نفری که هر ماه از الکسا بازدید می کنند هیچ فرصت بالقوه تجاری را از دست نخواهید داد. افسانه شماره 4: نصب ابزارک الکسا باعث بهبود رتبه شما می شود.نه ، ابزارک های رتبه الکسا به شما امکان می دهند رتبه سایت خود را به بازدیدکنندگان سایت خود ارتقا دهید. از ابزارک ها برای اندازه گیری میزان بازدید سایت استفاده نمی شود. افسانه شماره 5 خدمات پرداختی الکسا - فقط برای هزینه مشاهده الکسا برای مشاهده دیدگاه سایت شما مانند Google Analytics ، هزینه دریافت می شود. الکسا برای همه کاربرانی که پرداخت کرده اند یا پورتال اطلاعات کلاهبرداری ، کلاهبرداری و جعل رفتار یکسانی دارد .این افسانه ها هستند که کار نمی کنند. بنابراین شما تعجب می کنید که ترفندهای واقعی برای بالا بردن رتبه و افزایش رتبه الکسا چیست. OK mate start start ..
    Secret No.1 Certified vs Metacated site metrics در اولین بار هنگام ثبت نام رایگان یا پرداخت به Alexa ، ماتریس تخمینی سایت را برای وب سایت جدید ارائه می دهد و بعد از چند روز که سایت شما قدیمی می شود حدود 15 روز یا بیشتر و شروع به بازدید خوب کنید معیارهای سایت مجاز را می بینید. خوب پس در اینجا شما باید چه کاری انجام دهید؟ هرگز معیارهای سایت مجاز را نشان ندهید. همیشه معیارهای تخمینی سایت را نشان دهید. از آنجا که معیارهای سایت مجاز بسیار سریعتر از معیارهای سایت مجاز افزایش می یابند. من مطمئن هستم که آن را می خوانید http://first.Amدرست است؟ راز شماره 2 - ترفندهای کافی نت با شما در تماس باشید تا صاحبان کافه های سایبر نوار ابزار Alexa را در رایانه های شخصی خود نصب کرده و وب سایت خود را به عنوان صفحه اصلی تنظیم کنند. این کار را به صورت ماهانه به آنها پرداخت کنید یا به معامله شما بستگی دارد. شما از طریق alexa toolbar که از مرورگرهای وب نصب شده بازدید می کنید و به شما کمک می کند تا رتبه بالاتری کسب کنید. می توانید همین کار را در دفتر خود نیز انجام دهید. راز شماره 3 - برخی از بازدیدکنندگان را به طور مرتب به صفحه الکسای سایت خود بیاورید این دومین بچه مخفی است که من سعی می کنم به طور منظم انجام دهم. هنوز ممکن است در مورد این واقعیت شک داشته باشید. در واقع ، صفحه ای که در آن رتبه الکسا خود را بررسی می کنید به معنای بالا است و صفحه الکسا شما باید مانند این باشد softdews.blogspot.com تجزیه و تحلیل رقابتی ، مخلوط بازاریابی و ترافیک. ابتدا ، حداقل 3-6 بار در روز ، به طور مرتب

نویسنده:

تاریخ: سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 0:03

تعداد بازديد : 198

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 66
بازدید سال : 226
بازدید کلی : 6688
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.117.196.184
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : جمعه 31 فروردین 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی