معرفی سایت های طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

معرفی سایت های طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

وردپرس به یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) در سراسر جهان تبدیل شده است. ممکن است عاملان ناسازگاری باشد اما حقیقت این است که سهولت استفاده از آن همراه با جامعه بزرگی که از توسعه آن حمایت می کنند ، آن را به عنوان کاندیدای ایده آل برای ایجاد وب سایت شما معرفی می کند.

علاوه بر این ، افزونه های وردپرس این امکان را برای شما فراهم می کند تا ویژگی های آن را به روشی کاملاً بی حد و حصر گسترش دهید ، به سایت شما این امکان را می دهد که تقریباً به همان اندازه که توسط یک توسعه دهنده وب سایت حرفه ای ساخته شده است ، تأثیر خوبی داشته باشد. در این مقاله بهترین افزونه های وردپرس را بیابید تا وب سایت خود را از ابتدا و بدون نیاز به وارد کردن یک خط کد ، ایجاد کنید.

آیا می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید؟ درباره پروژه تان به ما بگویید!

وردپرس به یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) در سراسر جهان تبدیل شده است. ممکن است عاملان ناسازگاری باشد اما حقیقت این است که سهولت استفاده از آن همراه با جامعه بزرگی که از توسعه آن حمایت می کنند ، آن را به عنوان کاندیدای ایده آل برای ایجاد وب سایت شما معرفی می کند.

علاوه بر این ، افزونه های وردپرس این امکان را برای شما فراهم می کند تا ویژگی های آن را به روشی کاملاً بی حد و حصر گسترش دهید ، به سایت شما این امکان را می دهد که تقریباً به همان اندازه که توسط یک توسعه دهنده وب سایت حرفه ای ساخته شده است ، تأثیر خوبی داشته باشد. در این مقاله بهترین افزونه های وردپرس طراحی سایت بدون کد نویسی را بیابید تا وب سایت خود را از ابتدا و بدون نیاز به وارد کردن یک خط کد ، ایجاد کنید.

آیا می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید؟ درباره پروژه تان به ما بگویید!

افزونه های وردپرس که بدون وارد کردن هیچ کدی امکان طراحی را دارند

وردپرس میلیون ها افزونه دارد که به شما امکان می دهد ویژگی هایی را به وب سایت خود اضافه کنید. اگر یک وب سایت اصلی است که دنبال آن هستید ، فقط باید موضوعی را که دوست دارید انتخاب کنید و آن را نصب کنید. با این حال ، این بدان معنی است که - به دلیل کمبود دانش فنی - شخصی سازی وب سایت خود مطابق میل شما بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین ، چگونه می توانیم این مشکل را حل کنیم؟

یک سری کامل از افزونه ها هستند که طرفداران زیادی پیدا کرده اند زیرا به آنها امکان شخصی سازی وب سایت را تا حد زیادی می دهد. آنها معمولاً یک سری عناصر از پیش تعریف شده را در خود دارند که می توانید آنها را ترکیب کنید و می توانید وب سایت خود را طراحی کرده و نتایج را به طور همزمان مشاهده کنید. معمولاً اینها افزونه هایی هستند که به شما امکان می دهند وب سایت خود را به راحتی و با استفاده از اقدامات کشیدن و رها کردن که با آنها عناصر به آن اضافه می کنید ، تا زمانی که از نتیجه راضی نباشید ، طراحی کنید.

آیا برای طراحی وب سایت خود نیاز به الهام دارید؟ این مقاله را بخوانید: 5 وب سایت برتر با رابط کاربری چشمگیر (UI)

مزیت اصلی این افزونه ها این است که آنها شما را قادر می سازند وب سایت خود را با جزئیات شخصی سازی کنید و متون ، رنگ ها ، فونت ها و سایر عناصر طراحی مورد نظر شما را شامل می شود. با این حال ، بسیاری از آنها گزینه های بسیاری را در خود جای داده اند که لازم است برای تسلط بر آنها و توانایی طراحی سریع ، مدتی سرمایه گذاری کنید. اما هیچ دلیلی برای وحشت وجود ندارد: در واقع همه آنها آموزش های رسمی و پشتیبانی را ارائه می دهند ، بنابراین اگر مدتی به آن اختصاص دهید ، به راحتی س questionsالات خود را حل می کنید.

اکنون ما 3 محبوب ترین افزونه وردپرس را برای طراحی چیدمان وب سایت شما بدون دانستن نحوه برنامه نویسی مورد بررسی و بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: طراحی وب سایت متناسب با الگوهای وب سایت


دیوی

Divi یکی از محبوب ترین سازندگان صفحه وردپرس در سراسر جهان است. هنگام نصب ، وردپرس شما دارای یک ویرایشگر بصری جدید است که به طور پیش فرض جایگزین ویرایشگر پست و وب سایت می شود.

Divi به شما امکان می دهد وب سایت خود را از طریق گزینه های کشیدن و رها کردن ، به روشی بصری توسعه دهید. همچنین شامل یک کتابخانه وب سایت از پیش تعریف شده است ، بنابراین شما مجبور نیستید از ابتدا شروع کنید ، مگر اینکه واقعاً بخواهید.

یکی از بزرگترین مزایای آن پاسخگویی ذاتی آن است ، به این معنی که شما کنترل کاملی بر ظاهر وب سایت خود در هر دستگاهی خواهید داشت. علاوه بر این ، پلاگین های دیگری را شامل می شود که روی جنبه های دیگر بازاریابی مانند Monarch (یکپارچه سازی با رسانه های اجتماعی) ، Bloom (ابزاری برای گرفتن Lead ها) و Divi Leads (ابزاری برای ایجاد تست A / B و بهینه سازی ترافیک) متمرکز هستند ، بنابراین ارائه می شوند این یک گزینه بسیار قدرتمند است.

در صورت انتخاب کار با Divi ، دو گزینه خرید در دسترس است. اولین مورد پرداخت هزینه اشتراک سالانه 89 دلار است. به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی وب سایت طراحی کنید و به صدها طرح از پیش تعریف شده دسترسی پیدا کنید. مورد دوم انتخاب دسترسی مادام العمر با قیمت 249 دلار است.
نانوایی WP

Wp Bakery - که در گذشته به عنوان ویژوال آهنگساز شناخته می شد - یکی از اولین افزونه هایی از این نوع است که به عنوان کمکی برای طراحی وب سایت ها به روشی بصری و بصری راه اندازی شد. می توانید وب سایت خود را یا با گزینه Front End (که به شما امکان می دهد مستقیم در وب سایت کار کنید) یا با Back End Page Builder (که خود را با وب سایت وردپرس و سازنده ورودی ادغام می کند) طراحی کنید.

صفحه ساز WPBakery با هر زمینه وردپرس کار می کند. با این حال ، اگر قبلاً می دانید که با این پلاگین کار خواهید کرد ، به طور کلی می توانید هنگام جستجو در فروشگاه های الگو ، آنهایی را که شامل آن هستند فیلتر کنید. به همین ترتیب در Divi ، این الگو و عناصر از پیش طراحی شده را نیز شامل می شود که به شما امکان می دهد فقط اقدامات کشیدن و رها کردن را انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی های آن ، سازنده پوست آن است که با استفاده از آن می توانید پالت رنگ وب سایت خود را سفارشی کنید تا رنگ های سازمانی خود را به طور پیش فرض روی عناصر ایجاد شده اعمال کنید.

می توانید این افزونه را با قیمت 45 دلار خریداری کنید. به شما امکان می دهد فقط در یک وب سایت از آن استفاده کنید اما همراه با به روزرسانی های رایگان و پشتیبانی از حق بیمه است.

نویسنده:

تاریخ: شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 23:20

تعداد بازديد : 252

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 52
بازدید سال : 212
بازدید کلی : 6674
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.135.205.146
مرورگر : Unknown ?
سیستم عامل : Search Bot
امروز : سه شنبه 28 فروردین 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی