5 ابزار برتر بازاریابی آنفلوآنزا برای تبلیغ محتوا

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

5 ابزار برتر بازاریابی آنفلوآنزا برای تبلیغ محتوا

Influencers نیروهای قدرتمندی هستند که می توانند وبلاگ شما را به سمت سودآوری چشمگیر سوق دهند. اگر شخصی مانند Tony Robbins مجدداً صدای جیر جیر کرد ، انتظار ایجاد تورنت و بازتوییت بیشتر را دارید. وقتی کیم کارداشیان محصولی را تبلیغ می کند ، تهیه کنندگان محصول بهتر است برای افزایش عظیم فروش آماده باشند. تأثیرگذار برتر این قدرت را دارند که تولید سرب و درآمد آنلاین شما را به ارتفاعات عالی افزایش دهند.

بنابراین چگونه می توانید با تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید؟ چگونه حتی تأثیرگذار را پیدا می کنید؟ خوشبختانه ، ابزاری برای خودکارسازی کشف آنفلوانزا و حتی دسترسی به آنفلوانزا وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از مؤثرترین روشهای یافتن افراد برای تبلیغ وبلاگ خود بیندازیم.

Influencers نیروهای قدرتمندی هستند که می توانند وبلاگ شما را به سمت سودآوری چشمگیر سوق دهند. اگر شخصی مانند Tony Robbins مجدداً صدای جیر جیر کرد ، انتظار ایجاد تورنت و بازتوییت بیشتر را دارید. وقتی کیم کارداشیان محصولی را تبلیغ می کند ، تهیه کنندگان محصول بهتر است برای افزایش عظیم فروش آماده باشند. تأثیرگذار برتر این قدرت را دارند که تولید سرب و درآمد آنلاین شما را به ارتفاعات عالی افزایش دهند.

بنابراین چگونه می توانید با تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید؟ چگونه حتی تأثیرگذار را پیدا می کنید؟ خوشبختانه ، ابزاری برای خودکارسازی کشف آنفلوانزا و حتی دسترسی به آنفلوانزا وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از مؤثرترین روشهای یافتن افراد برای تبلیغ وبلاگ خود بیندازیم.

دسترسی نینجا

Ninja Outreach (NO) ابزاری برای یافتن تأثیرگذار است. این ابزار عملی چند منظوره به وبلاگ نویسان کمک می کند تا مطالب بسیار گسترده و تأثیرگذار را با دسترسی گسترده به اینترنت کشف کنند. NO ارتباط با تأثیرگذار و وبلاگ نویسان را از طریق روش Outreach آسان می کند. مدیریت الگوهای چندگانه برای چندین کمپین ، مشتری یا URL نیز یک نسیم است.

Ninja Outreach ابزاری است برای یافتن تأثیرگذار |  5 ابزار برتر بازاریابی آنفلوآنزا برای تبلیغ محتوا

برای کشف مطالب عالی و بر اساس موضوعات مقاله که می خواهید تبلیغ کنید ، از بخش Content Prospaching استفاده کنید . هیچ محتوا بر اساس کلمات کلیدی ارائه شده یافت و مرتب نمی شود. این نرم افزار همچنین رتبه الکسا ، تعداد سهام اجتماعی و معیارهای SEO مانند Domain Authority و صفحه Authority را نشان می دهد .

مطالب عالی را بر اساس مباحث مقاله ای که می خواهید تبلیغ کنید کشف کنید.

نتیجه را انتخاب کنید و بر روی دکمه View Sharers کلیک کنید. صفحه بعدی لیستی از اشتراک کنندگان آن محتوا را به همراه آمار رسانه های اجتماعی آنها و معیارهای SEO در وب سایت خود نشان می دهد. این اطلاعات برای یافتن دستی ساعت ها طول می کشد.

این ابزار آدرس های ایمیل مرتبط با هر وب سایت و دسته بندی هر نتیجه را نمایش می دهد. شاید بخواهید روی وبلاگ نویسان تمرکز کنید تا نشریات بزرگی مانند مجله Forbes. می توانید برچسب های دسته بندی را مرور کرده یا در جستجو فیلتر کنید. چشم انداز خود را در لیستی ذخیره کنید تا بعدا برای تماس سریع با تأثیرگذار استفاده شود.

برگه جستجوی اجتماعی برای جستجوی وبلاگ نویسان ، تأثیر گذاران ، مدیران ، شرکت ها یا روزنامه نگاران بر اساس اصطلاحات کلمه کلیدی شما است.

برگه جستجوی اجتماعی برای جستجوی وبلاگ نویسان ، تأثیر گذاران ، مدیران ، شرکت ها یا روزنامه نگاران بر اساس اصطلاحات کلمه کلیدی شما است. بیایید تصور کنیم که می خواهید یک روزنامه نگار در بوستون ، با حداقل 50،000 دنبال کننده توییتر پیدا کنید تا آخرین پست وبلاگ خود را تبلیغ کنید. خیر ، این یک فرآیند آسان است. عبارات جستجوی خود را وارد کنید و فیلترها را اضافه کنید.

پس از پیدا کردن لیست تأثیرگذارهای پتانسیل بالا ، همه آنها را در یک لیست ذخیره کرده یا موارد شخصی را در این لیست ذخیره کنید.

BuzzStream

BuzzStream یکی از معروف ترین ابزارهای ارتباط با بلاگر است. با داشتن یک رابط کاربری تمیز و آسان ، تجارت را به راحتی می توان در یافتن تأثیرگذار و دسترسی به آنها ، به سادگی اشاره و کلیک کرد.

پس از ایجاد یک پروژه جدید ، برنامه برای شروع سه گزینه به شما می دهد. گزینه اول "یافتن تأثیرگذار و وبلاگ نویسان" ساده است. روی دکمه کلیک کنید و وارد صفحه کشف می شوید که یک موتور جستجوگر متن آزاد را نشان می دهد. عبارتی کلیدی را برای توصیف موضوع یا کلید واژه تمرکز پست وبلاگ خود وارد کنید. در بیشتر موارد ، ما می خواهیم برای تبلیغ مطالب جدیدی که ایجاد کردیم ، تأثیرگذار پیدا کنیم.

BuzzStream |  5 ابزار برتر بازاریابی آنفلوآنزا برای تبلیغ محتوا

به عنوان مثال ، "پادکست های مربوط به کارآفرینان" را امتحان کنید. هنگامی که من این جستجو را اجرا کردم ، BuzzStream 155 تأثیرگذار پیدا کرد. می توانید تأثیرگذار را در فهرست مرور کنید و موارد امیدوارکننده را به پروژه ای که شروع کرده اید اضافه کنید. برگه محتوا آخرین ارسال های تأثیرگذار را در وب سایت خود نمایش می دهد. عناوین را بخوانید و ببینید که پست های وبلاگ نویس مطابق با مارک شما و مباحث وبلاگ نویسی است.

همچنین می توانید به پروفایل کاملی از آنفولانزا نگاهی بیندازید و اطلاعات کاملاً مفصلی دریافت کنید. میانگین سهام در هر پست نشانگر خوبی از توانایی شخصی برای نفوذ در توده ها است.

با مراجعه به صفحه اصلی کشف ، می توانیم با انتخاب حداقل یا حداکثر تعداد دنبال کننده های توییتر ، بیشتر فیلتر کنیم.

با مراجعه به صفحه اصلی کشف ، می توانیم با انتخاب حداقل یا حداکثر تعداد دنبال کننده های توییتر ، بیشتر فیلتر کنیم. شاید تعجب کنید که چرا انتخاب حداکثر مهم است ، اما به یاد داشته باشید که کاربران توییتر با صدها هزار دنبال کننده کمتر از وبلاگ نویسان با دنبال کننده های کمتر پاسخگوی دسترسی هستند. هرچه زنجیره غذایی بالاتر باشد شانس نتیجه مثبت را کاهش می دهید (مگر اینکه قبلاً یک فوق ستاره توییتر باشید). ارتباط با وبلاگ نویسان کمتر قدرتمند ممکن است شما را در معرض دید گسترده قرار ندهد ، اما اگر نتایج چندین کمپین سطح دسترسی پایین تر را به هم اضافه کنید ، می توانید این شماره ها را تشکیل دهید.

تأثیرگذار را پیدا کنید اما روند ارتباط با آنها را از طریق الگوهای و فرآیندهای پیشرفته ساده کنید.

اگر ترجیح می دهید تأثیرگذار را که مرتباً در حال اشتراک گذاری هستند ، بر اساس آخرین فعالیت فیلتر کنید اگر درگیر دسترسی محلی یا ساختن یک کمپین محلی جستجوگرهای محلی هستید ، بر اساس مکان فیلتر کنید.

پس از جمع آوری لیستی از نامزدها ، مرحله بعدی رفتن به حالت Outreach و تماس مستقیم با وبلاگ نویسان است. BuzzStream یک برنامه ارتباطی همه در یک است. این امر به وبلاگ نویسان و مشاغل اجازه می دهد تا نه تنها تأثیرگذار را پیدا کنند بلکه روند تماس با آنها را از طریق الگوهای و فرآیندهای پیشرفته ساده کنند. اگر یک وبلاگ نویس در مدت زمان مشخصی پاسخ نداده باشد ، این نرم افزار حتی میزان بازشدن ایمیل را ردیابی می کند و به شما هشدار می دهد.

دنبال کننده

این ابزار کشف تأثیرگذار متعلق به Moz ، یک شرکت تحقیقاتی پیشگام SEO در اینترنت است. Followerwonk یک برنامه عالی برای یافتن تأثیرگذار فعال و درگیر در طاقچه شماست. این محدود به جستجوی توییتر است ، اما این شبکه اجتماعی مکان بسیار خوبی برای شروع است.

Followerwonk یک برنامه عالی برای یافتن تأثیرگذار فعال و درگیر در طاقچه شماست.  این محدود به جستجوی توییتر است ، اما این شبکه اجتماعی مکان بسیار خوبی برای شروع است.

برای جستجوی پروفایل های توییتر با استفاده از کلمات کلیدی ، از برگه جستجو Bios استفاده کنید. "Blogger Travel" را جستجو کنید تا افرادی را پیدا کنید که از این عبارت در نمایه خود استفاده می کنند. Followerwonk لیستی از وبلاگ نویسان را که در ابتدا با توجه به تعداد پیروان خود طبقه بندی شده اند ، برمی گرداند. همچنین می توانید بر اساس تعداد توییتها ، شماره های زیر ، سن حساب و مقامات اجتماعی مرتب سازی کنید . ستون آخر مقیاسی خاص Moz است (از 1 تا 100) که می تواند به عنوان نوعی متریک ترکیبی برای مرتب سازی استفاده شود. هرچه شماره اداره اجتماعی بیشتر باشد ، کاربر در توییتر تأثیرگذارتر است.

برای جستجوی پروفایل های توییتر با استفاده از کلمات کلیدی ، از برگه جستجو Bios استفاده کنید.

یک روش خوب برای جستجوی کاربرانی که حداقل تعداد دنبال کننده و توییت دارند ، بنابراین می دانید که آنها بسیار فعال هستند. پس از فیلتر کردن کاربران پتانسیل پایین ، می توانید از برگه Analyze برای جستجوی دنبال کنندگان بالقوه تأثیرگذار یا افرادی که آنها دنبال می شوند استفاده کنید. این یک روش عالی برای تقسیم و پیدا کردن کاربران قدرت در توییتر است که شاید با استفاده از روشهای جستجوی سنتی توییتر پیدا نکنید.

اینکی

Inkybee در یافتن وبلاگ های مرتبط و تأثیرگذار برای طاقچه شما متمرکز است. مانند سایر برنامه های دیگری که ما بررسی کرده ایم ، از فرم جستجو استفاده کنید تا کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی خود را وارد کنید.

Inkybee در یافتن وبلاگ های مرتبط و تأثیرگذار برای طاقچه شما متمرکز است.

برای هر وب سایت در صفحه نتایج ، Inkybee معیارهایی مانند دید و درگیری را نمایش می دهد . نامزدی با توجه به تعداد سهام ، لایک و توییت مطالب موجود در سایت محاسبه می شود. وبلاگ نویسان با تأثیر بیشتری تعامل بالایی خواهند داشت و این نوع افرادی است که باید آنها را هدف قرار دهید. می توانید بر اساس سطح شهر ، بر اساس مشغله و میزان دید ، مرتب سازی کنید. فاکتورهای رتبه بندی Moz مانند Mozrank و Page Authority نیز به عنوان فیلتر درج شده اند.

پس از اعمال فیلترها ، وبلاگ هایی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ، انتخاب کنید و آنها را در لیست ذخیره کنید.

از فرم جستجو در Inkybee استفاده کنید تا کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی خود را وارد کنید.

InkyBee یک سرویس Discovery Automatic دارد که براساس اصطلاحات جستجو ، وب را برای چشم اندازهای جدید جستجو می کند. این یک ابزار عالی برای کشف پست های وبلاگ با ذکر کلید واژه های هدف شما است. به عنوان مثال ، اگر در فضای بازاریابی محتوا قرار دارید ، کلمات کلیدی "بازاریابی محتوا" را به سرویس کشف اضافه کنید و وقتی یک پست وبلاگ جدید با آن عبارت منتشر شد ، به شما اطلاع داده می شود.

SEO Quake و Hunter

آخرین ابزار در واقع دو افزونه رایگان است که با هم ترکیب شده اند. Hunter.io به روشی مشابه با ایمیل یاب Ninja Outreach کار می کند . اما این فرایندی آسانتر است. Hunter افزونه ای برای مرورگر وب شماست که همه آدرس های ایمیل را از وب سایت بیرون می کشد. به هر وب سایت بروید ، روی نماد افزونه کلیک کنید و لیستی از مهمترین آدرس های ایمیل مخاطب را در اختیار دارید.

SEO Quake ابزاری عالی برای SEO است که به مرورگر شما نیز وصل می شود. SEO Quake جزئیاتی از معیارهای دامنه را به هر نتیجه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) اضافه می کند. این اطلاعات ارزشمند در مورد اقتدار و کیفیت هر یک از حوزه ها به فیلتر کردن حوزه های مهم از بقیه کمک می کند.

این روش بیشتر بر روی یافتن وب سایتهای بسیار با تأثیرگذاری با بک لینک ثابت شده ، ترافیک و سهام اجتماعی تمرکز دارد. از آنجا می توانید جزئیات مربوط به تأثیرگذارانی که به سایت ها کمک می کنند ، استخراج کنید.

SEO Quake ابزاری عالی برای SEO است که به مرورگر شما نیز وصل می شود.

از ابزارهای زیر استفاده کنید:

Google.com را باز کنید و با استفاده از کلمات کلیدی خود طبق معمول جستجو کنید. SEO Quake معیارهای مربوط به هر یک از حوزه ها در نتایج جستجو را به شما نشان می دهد. با استفاده از این اطلاعات دامنه ای را انتخاب کنید که امیدوار کننده به نظر برسد و دوباره روی نماد SEO Quake در نوار ابزار کلیک کنید. یک جعبه روکش نمایش داده می شود که اطلاعاتی مانند تعداد لایک های فیس بوک ، رتبه الکسا ، کل بک لینک ها و ترافیک تخمین زده شده را نشان می دهد.

اگر به نظر می رسد وب سایت مهم باشد ، روی نماد شکارچی در نوار ابزار کلیک کنید و لیستی از آدرس های ایمیل برای آن وب سایت ظاهر شود. از آنجا می توانید آدرس های ایمیل را برای دسترسی به ایمیل به یک الگوی جایگزین کنید.

روش Hunter + SEO Quake کمی زمان بر است و در واقع نمی توان آن را به صورت خودکار انجام داد ، با این وجود راهی کاملاً رایگان برای یافتن تأثیرگذار است.

یک استراتژی بازاریابی مؤثر می تواند ROI شما را هنگام ایجاد و اجرای صحیح به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با استفاده از نرم افزار ذکر شده در بالا می توانید اطمینان حاصل کنید که کمپین بازاریابی تأثیر گذار بعدی شما تأثیر واقعی و قابل اندازه گیری خواهد داشت.

اگر در گذشته از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کرده اید ، می خواهیم افکار شما را بشناسیم - چه چیزی برای شما کار کرده است و آیا چیزی وجود دارد که شما به مطالب ذکر شده در بالا اضافه کنید؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید!

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 2:35

تعداد بازديد : 189

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 64
بازدید سال : 224
بازدید کلی : 6686
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.117.196.217
مرورگر : Unknown ?
سیستم عامل : Search Bot
امروز : جمعه 31 فروردین 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی