بهترین راهنما برای بازاریابی رسانه های اجتماعی

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

بهترین راهنما برای بازاریابی رسانه های اجتماعی

81٪ هزاره ها یک بار در روز توییتر را چک می کنند ، 76٪ از کاربران فیس بوک روزانه از سایت بازدید می کنند و 35٪ از افراد روزانه چند بار اینستاگرام را بررسی می کنند. به لطف رشد فناوری های دیجیتال و برجستگی دستگاه های تلفن همراه ، ما دائماً در ارتباط هستیم و رسانه های اجتماعی یکی از اصلی ترین کانال های ارتباطی مورد نظر ما هستند.

کانال های اجتماعی جزء لاینفک زندگی شخصی و حرفه ای است. برای بسیاری از مشاغل ، رسانه های اجتماعی اکنون ثابت در ترکیب بازاریابی خود قرار دارند و بستر مناسبی را برای ایجاد برند ، خدمات به مشتری و تبدیل فراهم می کنند.

این که آیا شما فقط با بازاریابی در رسانه های اجتماعی شروع می کنید ، یا کمی با تجربه تر هستید ، بهترین راهنمای عملی ما به عنوان یک مرجع مفید برای اطمینان از استفاده بیشتر از تلاش های شما خدمت خواهد کرد!

81٪ هزاره ها یک بار در روز توییتر را چک می کنند ، 76٪ از کاربران فیس بوک روزانه از سایت بازدید می کنند و 35٪ از افراد روزانه چند بار اینستاگرام را بررسی می کنند. به لطف رشد فناوری های دیجیتال و برجستگی دستگاه های تلفن همراه ، ما دائماً در ارتباط هستیم و رسانه های اجتماعی یکی از اصلی ترین کانال های ارتباطی مورد نظر ما هستند.

کانال های اجتماعی جزء لاینفک زندگی شخصی و حرفه ای است. برای بسیاری از مشاغل ، رسانه های اجتماعی اکنون ثابت در ترکیب بازاریابی خود قرار دارند و بستر مناسبی را برای ایجاد برند ، خدمات به مشتری و تبدیل فراهم می کنند.

این که آیا شما فقط با بازاریابی در رسانه های اجتماعی شروع می کنید ، یا کمی با تجربه تر هستید ، بهترین راهنمای عملی ما به عنوان یک مرجع مفید برای اطمینان از استفاده بیشتر از تلاش های شما خدمت خواهد کرد!

1. جمع آوری داده ها

در یک دوره دیجیتال مبتنی بر داده ، دانش مترادف موفقیت است. هرچه بینش های شما دقیق تر باشد ، راحت تر می توانید نقاط قوت و ضعف موجود در ویژه گرایی اجتماعی را شناسایی کنید و رویکرد خود را اصلاح کنید. خوشبختانه ، ابزارهای شنوایی اجتماعی فراوانی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهره گیری از اطلاعات ضروری که باعث بازاریابی در رسانه های اجتماعی شما خواهد شد ، استفاده کنید ، و درک بهتری از مخاطبان هدف ، رقبای خود و نام تجاری خود را برای شما فراهم می آورد.

می توانید از ابزاری مانند BuzzSumo استفاده کنید تا دریابید که کدام یک از محتوای رقبای شما در انواع مختلف کانالهای اجتماعی ، از فیس بوک تا لینکدین بهترین عملکرد را دارند. همچنین می توانید محتوای اجتماعی با گرایش بالا را در صنعت خود مشاهده کنید - این که ببینید چه کسی تولید می کند ممکن است به شما در شناسایی رقبای اضافی کمک کند! تنظیم Google Alerts یک روش ساده دیگر برای نظارت بر رقابت است. می توانید بر اساس انواع کلمات کلیدی ، از جمله مارک های رقبای خود ، دریافت اعلان ها را انتخاب کنید. می توانید برای نظارت بر حساب های خاص اجتماعی و هشتگ ها ، جریان هایی را در Hootsuite تنظیم کنید . از این ابزارها استفاده کنید تا مشخص شود که چگونه رقبا در تعامل با طرفداران خود قرار می گیرید و چه زمانی ، نوع محتوایی که آنها استفاده می کنید ، و چه کسی در نتیجه درباره آنها صحبت می کند.

تنظیم Google Alerts یک روش ساده دیگر برای نظارت بر رقابت است.

برای درک بهتر مخاطبان خود ، می توانید دوباره از BuzzSumo استفاده کنید تا بیشترین محتوای مشترک خود را شناسایی کنید و عملکرد آن را بر اساس تعدادی از معیارها از قالب تا طول فیلتر کنید. هرچه بیشتر درباره ترجیحات مخاطب خود آگاهی داشته باشید ، می توانید پست های اجتماعی خود را متناسب تر کنید!

در آخر ، از Sprout Social برای گزارش دقیق درباره عملکرد کانالهای اجتماعی خود استفاده کنید. دریابید که کدام یک از پست های شما بیشترین مشغله را ایجاد می کنند و می توانید تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به حداکثر برسانید!

2. کانال های خود را انتخاب کنید

هنگامی که شما در مورد نیازها و ترجیحات مخاطبان خود ، و همچنین از رقبای خود مطلع شوید ، تصمیم می گیرید که کدام کانال های اجتماعی برای اتخاذ باید یک تمرین نسبتاً آسان باشد! در نظر گرفتن مخاطبان هدف خود نیز مهم است. در این پست ، نمای کلی از مشخصات جمعیتی رسانه های اجتماعی برای هر یک از کانال های اصلی اجتماعی ، از جمله Facebook ، Twitter ، Instagram و Google+ ارائه شده است.

شما می توانید با در نظر گرفتن جمعیتی مخاطبان موجود خود از این بینشها پشتیبانی کنید. Sprout Social اطلاعات جنسیت ، سن و موقعیت مکانی پیروان اجتماعی شما را جمع آوری می کند ، که به شما می دهد بینش افرادی را که در حال حاضر با شما درگیر هستند ، بصیرت بخشید. ابزار مخاطبان فیس بوک فیس بوک همچنین داده های ارزشمندی را مبتنی بر افراد متصل به صفحه شما یا هر کس دیگری در فیس بوک ارائه می دهد. شما می توانید از وضعیت ارتباط این کاربران ، سطح تحصیلات و عنوان شغلی این کاربران بدست آورید تا چند دسته را نام ببرید.

تجزیه و تحلیل مخاطبان توییتر به شما امکان می دهد تا پیروان خود یا همه کاربران توییتر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا درمورد علایق آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

به همین ترتیب ، تجزیه و تحلیل مخاطبان توییتر به شما امکان می دهد تا پیروان خود یا همه کاربران توییتر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا درمورد علایق آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تجزیه و تحلیل مخاطبان توییتر - راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی

پس از جمع آوری اطلاعات جمعیتی کافی ، قبل از نهایی کردن انتخاب کانال خود باید عوامل دیگری را نیز در نظر بگیرید. منابع پرسنلی یک جنبه مهم در روند انتخاب است زیرا این زمان را برای مدیریت رسانه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهد. اگر یک عضو تیم در دسترس شماست ، پس تلاش برای ایجاد یک نام تجاری در پنج کانال رسانه اجتماعی ممکن است غیر واقعی باشد.

نوع سازمانی که برای آن کار می کنید و صنایعی که در آن شرکت می کنید نیز عواملی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. به عنوان مثال ، اگر در یک شرکت ساختمانی کار می کنید که به سازندگان می فروشد و مواد را به سازندگان می فروشد ، ممکن است بخواهید روی یک پلتفرم خاص B2B مانند LinkedIn سرمایه گذاری کنید. اگر شما یک خرده فروش مد هستید که می خواهید طیف وسیعی از محصولات خود را به نمایش بگذارید ، ممکن است کانال های دارای دید بصری مانند پینترست و اینستاگرام مناسب تر باشند.

توصیه شده ترین روش این است که شروع به کوچک کنید تا تلاشهای شما بصورت نازک پخش نشود. در ابتدا دو کانال اجتماعی را مدیریت کنید ، عملکرد خود و تلاش لازم را ارزیابی کنید و می توانید بر این اساس بسترهای بیشتری را انتخاب کنید!

3. یک تقویم محتوا ایجاد کنید

محتوا با دقت ایجاد شده و با دقت ایجاد شده یک جنبه اساسی برای هر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی است و اغلب می تواند تعیین کند که آیا آن شکوفا است یا شکوفا می شود. محتوایی که در کانالهای اجتماعی خود ارسال می کنید می تواند تعامل را افزایش دهد ، دنبال کننده های جدیدی را بدست آورد و بر میزان و هویت برند شما تأثیر بگذارد.

گوش دادن به اطلاعات اجتماعی و جمع آوری داده های جمعیتی به شما می دهد درک در مورد مضامین و قالب های محتوا که بیشتر با مخاطبان خود طنین انداز است ، خواه یک مقاله وبلاگ 1000 کلمه ای یا مصاحبه ویدیویی باشد. هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی را ارسال کنید ، باید تصمیم بگیرید که چه زمانی ارسال خواهید کرد.

در صورت امکان ، باید یک تقویم محتوا ایجاد کنید و آنچه را که چند ماه قبل از آن منتشر می کنید (برخی از بازاریابان رسانه های اجتماعی ممکن است هر دو ماه تقویم خود را به روز کنند ، برخی دیگر ممکن است آن را یک بار در یک چهارم به روز کنند.) می توانید از یک قالب صفحه گسترده ساده در اکسل استفاده کنید یا صفحات Google و از عناوین زیر استفاده کنید:

  • عنوان محتوا
  • قالب محتوا
  • شرح
  • کلید واژه ها
  • فراخوانی برای اقدام
  • کانالها

این به شما کمک می کند تا یک استراتژی دقیق تر ارسال کنید که به شما امکان می دهد برای برنامه های فصلی ، کمپین های مهم و سایر تاریخ های مهم در تقویم سازمان خود برنامه ریزی کنید.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که یک تقویم محتوا می تواند یک سند روان باشد و لازم نیست به طور محکم به مطالبی که بیان کردید بچسبید - باید بتوانید رویکرد خود را مطابق با هرگونه تحول یا پیش بینی نشده پیش بینی کنید.

یک تقویم محتوا ایجاد کنید - بهترین راهنمای عملی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی

پس از ایجاد تقویم ، می توانید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Buffer استفاده کنید تا پست های اجتماعی خود را از قبل در کانال های مختلفی برنامه ریزی کنید. می توانید از طریق حساب های Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Google+ خود به صورت متقاطع پیام ارسال کنید یا پست های خود را بر اساس کانالی که می خواهید برای ارسال آنها ویرایش کنید ، ویرایش کنید. بافر بطور خودکار پیوندها را کوتاه کرده و تصاویر را جذب می کند ، و حداکثر تعامل در رسانه های اجتماعی شما می باشد.

4. تبلیغات پولی را در نظر بگیرید

تبلیغات راه اندازی شده با راهبرد رسانه ای رسانه های اجتماعی باعث افزایش سودمندی برای محتوای اجتماعی است که به صورت ارگانیکی توزیع می کنید. با گزینه های پیشرفته هدف گذاری و کنترل دقیق بودجه ، می توانید بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود را بالا ببرید و تضمین کنید که برند شما خود را به بزرگترین ، مرتبط ترین مخاطب ارتقا می بخشد

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از تبلیغات پرداخت شده خود ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه کسی می خواهید هدف گذاری کنید. تصمیم گیری در مورد جذب پیروان جدید و بارگیری مجدد کاربرانی که از برند شما آگاه هستند به شما کمک می کنند تا چه نوع تبلیغاتی را برای اجرای و همچنین تخصیص بودجه خود تشخیص دهید. همچنین مهم است که اهداف کلی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به خاطر بسپارید ، از این رو ، آنها به سمت ترافیک بیشتر به صفحه محصول رانده شوند ، "لایک" بیشتری کسب کرده یا نرخ تبدیل شما را افزایش دهند. به عنوان مثال مدیر تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد یک کمپین تبلیغاتی را کاملاً بر اساس چنین اهدافی ایجاد کنید.

به عنوان مثال مدیر تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد یک کمپین تبلیغاتی را کاملاً بر اساس چنین اهدافی ایجاد کنید.

عامل بعدی که باید به آن توجه کنید کانال های اجتماعی است که می خواهید از طریق آن تبلیغ کنید. آیا می خواهید از کانال دیگری استفاده کنید که در آن قسمت زیر را داشته باشید ، یا می خواهید حضور قوی تری ایجاد کنید؟ این همچنین مربوط به نوع تبلیغی است که شما می خواهید اجرا کنید ، تبلیغ حساب توییتر خود برای اهداف کسب یا افزایش یک پست فیس بوک با هدف تعامل.

مخاطبان Lookalike مخاطبان فیس بوک به شما امکان می دهند تا به کاربران جدید دسترسی پیدا کنید که شبیه مخاطبی هستند که از قبل به آنها اهمیت می دهید.

5- اثربخشی خود را اندازه بگیرید

آخرین و مهمترین مرحله در هر کمپین دیجیتال مارکتینگ اندازه گیری است. مانند تمرینهای جمع آوری داده های اولیه ، اندازه گیری اثربخشی فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا رویکرد خود را بهینه کرده و موفقیت مداوم را تضمین کنید. برای به دست آوردن این بینش ها می توانید از طیف وسیعی از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید.

سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی که از آنها استفاده خواهید کرد ، از جمله Facebook ، Twitter و LinkedIn ، ابزارهای تجزیه و تحلیل بومی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید تا داده های عملکرد را بر اساس کانال خاص برای شما فراهم کنند. مدیران تبلیغات آنها همچنین اطلاعاتی در مورد عملکرد تبلیغات فردی ارائه می دهند. این روش ایده آل است اگر می خواهید نگاهی دقیق تر به نحوه مدیریت کانال های خود بیندازید.

یک جایگزین با سطح بالا و کارآمد استفاده از ابزاری است که داده ها را از منابع گوناگون جمع می کند و آن را در یک گزارش آسان برای هضم ترکیب می کند. Buzzsumo داده های مربوط به سهام اجتماعی را جمع می کند ، Hootsuite معیارهای تعامل استاندارد را ردیابی می کند و Cyfe داشبورد کسب و کار همه در یک است که بر روی نام های تجاری ، رشد پیروان و جمعیتی نظارت خواهد کرد.

Cyfe - اثربخشی خود را اندازه بگیرید - بهترین روش بازاریابی در رسانه های اجتماعی

برای اطلاعات بیشتر در مورد معیارهای رسانه های اجتماعی و اهمیت اندازه گیری آنها ، می توانید راهنمای کامل ما را در اینجا ببینید .

نظرات خود را در مورد آنچه باعث می شود بهترین راه حل برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در بخش نظرات در زیر باشد به ما اطلاع دهید!

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 2:39

تعداد بازديد : 164

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 69
بازدید سال : 229
بازدید کلی : 6691
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.142.173.227
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی