شرکتهایی که بیشترین فناوری آینده نگر AI را به دست می آورند

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

شرکتهایی که بیشترین فناوری آینده نگر AI را به دست می آورند

هوش مصنوعی در حال تغییر خدمات مشتری ، بازاریابی دیجیتال و آینده است که ما آن را می شناسیم. چشم انداز تجارت مدرن مجموعه ای از صنایع سرشار از فناوری آینده ، آزمایش های نوآورانه و استراتژی های در حال تحول برای موفقیت در تجارت است.

ما در حال حاضر می توانیم شیوه های بازاریابی آینده نشان داده شده در تحول دیجیتال مارک های مختلف پیشرو در سراسر جهان را مشاهده و تجربه کنیم. این وبلاگ را بخوانید تا دریابید که چگونه این شرکت ها از فناوری هوش مصنوعی به نفع خود استفاده می کنند.

هوش مصنوعی در حال تغییر خدمات مشتری ، بازاریابی دیجیتال و آینده است که ما آن را می شناسیم. چشم انداز تجارت مدرن مجموعه ای از صنایع سرشار از فناوری آینده ، آزمایش های نوآورانه و استراتژی های در حال تحول برای موفقیت در تجارت است.

ما در حال حاضر می توانیم شیوه های بازاریابی آینده نشان داده شده در تحول دیجیتال مارک های مختلف پیشرو در سراسر جهان را مشاهده و تجربه کنیم. این وبلاگ را بخوانید تا دریابید که چگونه این شرکت ها از فناوری هوش مصنوعی به نفع خود استفاده می کنند.

فناوری هوش مصنوعی چیست؟

در برخی مشاغل و خانه های مدرن ، فناوری هوش مصنوعی از قبل موجود است. به عنوان مثال ، اگرچه هوش مصنوعی هنوز هم در حال پیشرفت است ، میلیون ها نفر از آن در قالب دستیاران مبتنی بر صدا مانند Apple Siri ، Google Assistant و Alexa Alexa استفاده می کنند.

در ابتدا اصطلاح "هوش مصنوعی" توسط مینسکی و مک کارتی مورد استفاده قرار گرفت ، که هوش مصنوعی را به عنوان "هر وظیفه ای که توسط یک برنامه یا دستگاه انجام می شود توصیف می کردند که اگر انسان همان فعالیت را انجام می داد ، ما می گفتیم انسان برای انجام کار باید از هوش استفاده کند. طبق گفته ZDNet .

به طور خلاصه ، هوش مصنوعی ابزاری است که برای پشتیبانی از کارهای هوشمندانه انجام شده توسط انسان ها استفاده می شود. وضعیت فعلی فناوری هوش مصنوعی برای انجام کارهایی که نیاز به تفکر خلاق یا عقل سلیم دارند ، کاملاً آماده نیست ، اما قادر به پردازش مجموعه های بزرگی از داده ها بسیار سریعتر از آن است که انسان به تنهایی بتواند. به نوبه خود ، این توانایی برای پردازش داده های زیاد با این واقعیت تکمیل می شود که برخی از فناوری هوش مصنوعی می توانند بینش های ارزشمند و مراحل بعدی را به روشی فراهم کنند که برای استفاده انسان در دسترس و عملی باشد.

از دیدگاه تجارت ، هوش مصنوعی راه آینده خواهد بود ، زیرا پیامدهای فعلی آن به ساده سازی فرایندها و همچنین به متخصصان زمان بسیار لازم برای بهینه سازی سایر زمینه های استراتژی ها و وظایفشان کمک زیادی می کند.


برای متخصصان بازاریابی دیجیتال ، ابزارهای هوش مصنوعی در حال حاضر برای استفاده در برخی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مانند موتورهای آنالیز پیش بینی و شخصی سازی در دسترس هستند . این ابزارها برای کمک به بازاریاب ها بیشتر از تلاش های خود مؤثر هستند تا بتوانند در ایجاد مطالب باکیفیت و بازاریابی متمرکز باشند که هوش مصنوعی به آنها کمک می کند تا از تمام توان خود استفاده کنند.

شرکتهایی که بیشترین استفاده از فناوری آینده نگر AI را دارند

اگرچه هوش مصنوعی هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید در تجارت است ، سازمان ها و مارک هایی در مقیاس بزرگ وجود دارند که ابزارهای هوش مصنوعی را در شیوه های بازاریابی ، ایجاد محتوای با کیفیت و حتی قصه گویی بهینه سازی شده اجرا می کنند .

Netflix: وقتی صحبت از استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی موجود می شود ، Netflix از منحنی جلوتر است. برای تصحیح توصیه هایی که در نمایه Netflix شما وجود دارد ، آنها از الگوریتمی که به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده عمل می کند ، استفاده می کنند . این تکنیک به این معنی است که توصیه های مشاهده شما شخصی تر از گذشته است.


با این حال ، Netflix در اینجا متوقف نمی شود. آنها با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی دیگر ، آنها جریان با کیفیت بالا را حتی در پهنای باند پایین تر بهینه کرده اند . Netflix ارائه دهنده جهانی محتوای ویدئویی سرگرمی است ، اما به دلیل روشی که برخی از بینندگان محتوای خود را مصرف می کنند ، کیفیت آن به اندازه دستگاه های تلفن همراه عالی نبود. این الگوریتم به آنها کمک می کند تا ضمن بهینه سازی کیفیت بینندگان تلفن همراه ، اطلاعات مربوط به اطلاعات موجود را بدست آورند .

Sephora: غول خرده فروشی آرایش و زیبایی Sephora نسبتاً زود به دنیای فناوری های AI تغییر یافت. برای اهداف آنها ، استفاده از فناوری chatbot که از طریق مسابقه پیرامون نیازها و ترجیحات آنها با مشتریان در تعامل است . پس از اتمام مسابقه ، chatbot Sephora پیشنهادات محصول و محتوای مفید را به مشتری به اشتراک می گذارد. پس از یک مورد استفاده موفقیت آمیز ، Sephora وارد چت بابات های بیشتری در Facebook Messenger شده است .

دیزنی : Dis ney شرکتی است که در هنر بازاریابی آنلاین و آفلاین تسلط داشته است ، بنابراین این حس را به وجود می آورد که آنها قبلاً از فناوری های هوش مصنوعی استفاده می کنند. در حال حاضر ، فناوری هوش مصنوعی به آنها کمک می کند تا محصولات SKU خود را سازماندهی کنند . علاوه بر این ، مطابق با کلیک Z ، آنها در واقع در حال آموزش شبکه های عصبی مصنوعی هستند که پس از مغز حیوانات مدل شده اند .

دیزنی امیدوار است که این اجرای باورنکردنی فناوری هوش مصنوعی سرانجام مغز انسان را کپی کند تا بینش هایی راجع به آنچه داستان ها را برای شخص جذاب می کند ، ارائه دهد.

Starbucks: وقتی صحبت از فناوری AI می شود ، تیم Starbucks بدیهی است که طرفداران بزرگی از ابزارهای تشخیص صدا است. آنها دستیار صوتی مخصوص به خود را دارند ، معروف به My Starbucks Barista. این دستیار صوتی در برنامه Starbucks وجود دارد و به فرایندهایی مانند گرفتن سفارش و ارسال سفارش خود به مکان صحیح کمک می کند.

آینده فناوری هوش مصنوعی در تجارت

مانند اکثر جنبه های زندگی ، گفتن آینده در چه شرایطی غیرممکن است. حتی فن آوری هوش مصنوعی حتی با وجود قابلیت های تحلیلی پیش بینی شده و پردازش داده ها ، نمی تواند دقیقاً پیش بینی کند که چطور مشاغل را با پیشرفت به جلو شکل می دهد.

با این حال ، با توجه به اینکه برندهای فوق با بهره گیری از فناوری های آینده دارانه هوش مصنوعی پیشرو هستند ، به راحتی می توان دریافت که فقط شرکت های سازگار و پرشور قادر به استفاده از هوش مصنوعی هستند. این سازمان ها غالباً در پیشبرد تجارت خود سرمایه گذاری می کنند و هر نوآوری در فن آوری را که توانایی پیشرفت در تجارتشان را دارد ، تلاش می کنند.

مطابق نظر Harvard Business Review ، مؤثرترین روش برای استفاده از هوش مصنوعی به تمام توان خود ، "این است که مایل به آزمایش و یادگیری سریع" باشیم. آنها اظهار داشتند كه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی "مهمترین فناوری كیفیت عرفی ما" است كه بیان چندانی برای گفتن ندارد.

برای به دست آوردن هر فناوری 100٪ کاربردی ، آزمایش و خطای زیادی لازم است و هوش مصنوعی فرقی ندارد. برای هدایت این صنعت برای آسانتر کردن فرایندهای تجاری ، شرکتهای بیشتری باید تلاش کنند و فناوری را به نفع خود بهینه کنند.

چگونه برای انتقال AI آماده شوید

تحول جهانی هوش مصنوعی است که مشاغل در همه ابعاد در حال انجام است ، بنابراین ضروری است که نام تجاری یا تجارت شما برای طیف وسیعی از پیامدهایی که فناوری AI ارائه می دهد آماده شود. پیشرفت در فناوری اجتناب ناپذیر است ، بنابراین مهم است که بازاریابان دیجیتال و سایر متخصصان مشاغل خود را در زمینه فن آوری آموزش دهند.

اگرچه احتمالاً آینده روباتی در در دفتر شما نخواهد داشت ، اما وقت آن است كه متخصصان سازمانها بحث در مورد چگونگی تأثیر مشاغل خود در فن آوری هوش مصنوعی را آغاز كنند ، و در مورد چگونگی یاری رساندن زندگی آنها خلاق شوند.

تا سال 2025 ، بازار هوش مصنوعی 100 میلیارد دلار تخمین زده می شود . شاید به نظر برسد فاصله زیادی از راه دور باشد ، اما به یاد داشته باشید که هر ساله بازار در حال رشد است. فن آوری هوش مصنوعی به زودی بخشی عادی از هر تجارت و صنعت خواهد بود ، حتی اگر در ابتدا به روش های ظریف باشد. اما نترس فناوری هوش مصنوعی هنوز هم به مردم نیاز دارد تا آنها را به کار ببرد ، در حال رشد و پیشرفت کنند.

نتیجه

پیش بینی می شود که مفهوم آینده نگرانه فناوری هوش مصنوعی 2.3 میلیون شغل جدید تا سال 2020 ایجاد کند . در حال حاضر ، AI در صنایع مختلفی از جمله ایجاد تلفن هوشمند ، هواپیمایی ، توسعه خودرو و بازاریابی دیجیتال حضور دارد. با میلیون ها نفر که قبلاً از ابزار هوش مصنوعی تشخیص صدا استفاده کرده اند ، این یک انقلاب تکنولوژیکی است که تازه آغاز می شود.

با مارک هایی مانند Sephora ، Disney و Starbucks که خود را با این انقلاب تراز می کنند ، اجتناب ناپذیر است که به زودی سایر مارک های بزرگ نیز به زودی این خواستگاری را دنبال کنند. این اجرای متقابل صنعت از ابزارها و فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی به ساده سازی فرایندها ، به طور بالقوه در مقیاس جهانی کمک می کند.

بنابراین ، همه اینها برای بازاریابان دیجیتال چه معنی دارد؟ در حالت ایده آل ، شما فکر می کنید در مورد هوش مصنوعی به عنوان یک مرحله بعدی برای کمک به شغل خود به پیشرفت و نه یک نتیجه بالقوه آینده نگر بپردازید. در سطح شغلی ، زمان آن رسیده است كه رهبران دپارتمان در نظر بگیرند كه چگونه آنها شروع به بررسی چگونگی تأثیر هوش مصنوعی بر روندها و استراتژیهای خود می كنند.

برای کسانی که به دنبال مهارت و مهارت بالقوه در ادغام هوش مصنوعی هستند ، اکنون زمان شروع تحقیقات شما است. ادغام هوش مصنوعی بهترین در کلاس به توجه تخصصی انسان نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که هر ابزار یا فناوری با نیازهای یک بخش سازگار است.

ویژگی های اصلی دیجیتال را با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال بیاموزید. امروز بروشور را بارگیری کنید!

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 2:45

تعداد بازديد : 197

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 1
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 130
بازدید سال : 290
بازدید کلی : 6752
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.144.250.169
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی