7 بهترین افزونه مقایسه وردپرس برای محصولات و مقالات

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

7 بهترین افزونه مقایسه وردپرس برای محصولات و مقالات

هنگامی که افراد در حال خرید آنلاین محصولات هستند ، می خواهند اطمینان حاصل کنند که بهترین ویژگی را در مورد ویژگی ها و قیمت محصول دارند.

راهی که آنها این کار را می کنند با مقایسه خرید است . بنابراین اگر می خواهید به افراد کمک کنید تا محصول مناسب نیاز خود را پیدا کنند ( و آن کمیسیون شرکت وابسته را بدست آورید ) ، می توانید به مردم کمک کنید که خرید مقایسه را از طریق وب سایت شما با یک افزونه مقایسه قیمت وردپرس انجام دهند.

به طور معمول ، این پلاگین ها به شما کمک می کنند تا یک جدول پاسخگو ایجاد کنید که قیمت و ویژگی های اصلی محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کند. شما می توانید چه اطلاعاتی را انتخاب کنید و حتی گزینه های مفید مرتب سازی و فیلتر را ارائه دهید.

در این پست ، من هفت مورد از بهترین افزونه های مقایسه وردپرس را برای شما جمع آوری کرده ام تا به خریداران در تصمیم گیری برای خرید کمک کنید ...

هنگامی که افراد در حال خرید آنلاین محصولات هستند ، می خواهند اطمینان حاصل کنند که بهترین ویژگی را در مورد ویژگی ها و قیمت محصول دارند.

راهی که آنها این کار را می کنند با مقایسه خرید است . بنابراین اگر می خواهید به افراد کمک کنید تا محصول مناسب نیاز خود را پیدا کنند ( و آن کمیسیون شرکت وابسته را بدست آورید ) ، می توانید به مردم کمک کنید که خرید مقایسه را از طریق وب سایت شما با یک افزونه مقایسه قیمت وردپرس انجام دهند.

به طور معمول ، این پلاگین ها به شما کمک می کنند تا یک جدول پاسخگو ایجاد کنید که قیمت و ویژگی های اصلی محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کند. شما می توانید چه اطلاعاتی را انتخاب کنید و حتی گزینه های مفید مرتب سازی و فیلتر را ارائه دهید.

در این پست ، من هفت مورد از بهترین افزونه های مقایسه وردپرس را برای شما جمع آوری کرده ام تا به خریداران در تصمیم گیری برای خرید کمک کنید ...

مطالب صفحه

1. AmaLinks Pro

AmaLinks Pro یک افزونه برتر مقایسه وردپرس است که همانطور که از نامش پیداست ، به شما کمک می کند جداول مقایسه محصول برای محصولات فروخته شده در آمازون را ایجاد کنید .

بنابراین اگر عضو برنامه وابسته آمازون همکاران هستید ، این ممکن است بهترین افزونه مقایسه وردپرس برای شما باشد. از طرف دیگر ، اگر محصولات آمازون را تبلیغ نکنید ، می خواهید گزینه دیگری را انتخاب کنید.

AmaLinks Pro به شما اجازه می دهد بدون نیاز به ترک داشبورد وردپرس خود ، محصولات را در آمازون جستجو کنید و لینک شرکت خود را دریافت کنید. سپس ، با استفاده از داده هایی که مستقیماً از API آمازون بیرون کشیده شده ، می توانید اطلاعات مربوط به آن محصولات را به یک جدول مقایسه محصول پاسخگو مانند مثال زیر تبدیل کنید:

افزونه مقایسه وردپرس AmaLinks Pro

از آنجا که اطلاعات از API آمازون گرفته می شود ، می توانید مطمئن باشید که قیمت گذاری و اطلاعات محصول به روز هستند. فراتر از اینکه جدول مقایسه شما برای خریداران مفیدتر باشد ، این امر همچنین به شما کمک می کند تا از قوانین برنامه Amazon Associated پیروی کنید .

برای هر جدول می توانید:

  • انتخاب کنید چه اطلاعاتی برای نمایش و کدام ستون ها باشد
  • ظاهر و سبک جدول مقایسه خود را سفارشی کنید
  • گزینه های مرتب سازی و فیلتر را برای کمک به خریداران در یافتن محصولات اضافه کنید

برای دسترسی به قابلیت جدول ساز ، باید نسخه Premium 197 دلاری AmaLinks Pro را خریداری کنید که به شما امکان می دهد از افزونه در حداکثر 25 سایت مختلف استفاده کنید.

پلاگین Amalinks pro را بارگیری کنید

2. AAWP (جدول مقایسه آمازون)

AAWP یک پلاگین برتر است که به شما کمک می کند جداول مقایسه محصول تعاملی را در وردپرس ایجاد کنید ، همراه با گزینه های جستجو ، فیلتر و مرتب سازی برای کمک به خریداران در یافتن بهترین محصولات.

با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن ، می توانید مقایسه نامحدودی از محصول ایجاد کنید ، هرکدام با مجموعه معیارهای مقایسه منحصر به فرد خود ، که آن را به یک پلاگین ویژه مشخصات محصول تبدیل می کند.

مثالی در اینجا آورده شده است:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ، بررسی AAWP من را بخوانید . هزینه AAWP برای استفاده در یک سایت 39 یورو است.

پلاگین AAWP را بارگیری کنید

3. TablePress

TablePress یکی از محبوب ترین افزونه های جدول وردپرس است. علاوه بر لیست طولانی ، 100٪ رایگان نیز هست. در ترکیب ، این دو مورد محبوبیت آن را توضیح می دهند.

در حالی که می توانید از آن برای هر نوع میز استفاده کنید ، اما انعطاف پذیری آن نیز باعث می شود گزینه مناسبی برای جداول مقایسه محصول باشد.

با استفاده از یک رابط مانند اکسل ، می توانید طرح جدول خود را با تعداد ردیف و ستون مورد نیاز خود ایجاد کنید. جداول شما می توانند شامل هر نوع داده ای باشند - از جمله تصاویر ، HTML ( برای دکمه ها ) و غیره. همچنین می توانید فرمول هایی مانند Excel اضافه کنید ، که TablePress را برای قیمت گذاری فرمول های جدول عالی می کند.

سرانجام ، شما همچنین می توانید گزینه های مرتب سازی ، صفحه بندی و فیلتر خود را اضافه کنید.

تنها نقطه ضعف TablePress گزینه های یک ظاهر طراحی شده است - اگر می خواهید جدول مقایسه محصول خود را عالی جلوه دهید ، شاید لازم باشد کمی CSS سفارشی بدانید.

به عنوان مثال ، در اینجا شکل ظاهری TablePress پیش فرض به این صورت است:

TablePress

این قابل اجرا است و اطلاعات را به روشنی ارائه می دهد ، اما سایر پلاگین ها کمی بیشتر شبیه جدول مقایسه محصول هستند که خارج از جعبه است.

همانطور که در بالا اشاره کردم ، TablePress 100٪ رایگان است.

پلاگین TablePress را بارگیری کنید

4. پیش فرض ویرایشگر بلوک وردپرس (گوتنبرگ)

با تشکر از ویرایشگر جدید بلوک وردپرس ( AKA Gutenberg ) ، حتی ممکن است به پلاگین اختصاصی مقایسه محصول وردپرس نیاز نداشته باشید.

ببینید ویرایشگر جدید به طور پیش فرض شامل یک جدول Block است که می توانید برای مقایسه محصولات استفاده کنید.

تمام کاری که شما انجام می دهید این است که یک جدول Block وارد کنید. سپس ، می توانید از نوار کناری برای کنترل ستون ها و موارد دیگر استفاده کنید. و برای وارد کردن اطلاعات محصول ، فقط روی جدول کلیک کنید و تایپ کنید.

متأسفانه ، بلوک پیش فرض Table گزینه های زیادی برای یک ظاهر طراحی به شما نمی دهد.

اما اگر می خواهید آن را تغییر دهید ، می توانید برخی از افزونه های شخص ثالث بلوک Gutenberg را پیدا کنید. به عنوان مثال ، پلاگین Advanced Gutenberg یک بلوک Advanced Table اضافه می کند که به شما امکان کنترل بیشتری بر ظاهر جدول شما می دهد:

گوتنبرگ

5- قیمت گذاری کنید

با بیش از 11000 فروش و امتیاز 4.57 ستاره در بیش از 700 بررسی ، Go Priceing یکی از محبوب ترین افزونه های جدول قیمت گذاری برای فروش در CodeCanyon است.

با استفاده از یک رابط مدیر ساده ، می توانید جداول قیمت گذاری یا مقایسه خود را ایجاد کنید که شامل انواع مختلف رسانه ها از جمله:

  • تصاویر
  • فیلم های
  • دکمه ها
  • نمادها
  • و غیره.

مثالی در اینجا آورده شده است:

برو قیمت گذاری

همچنین گزینه های مختلفی برای سبک و انیمیشن دریافت می کنید. یا ، اگر نمی خواهید میز خود را از ابتدا بسازید ، می توانید یکی از جداول آزمایشی بیش از 250+ را انتخاب و وارد کنید.

به طور کلی ، جایی که Go Priceing بسیار عالی است ، گزینه های یک ظاهر طراحی شده است. شما کنترل کاملی بر روی هر عنصر در جدول خود دارید ، تا انیمیشن ها. بنابراین اگر این برای شما مهم است ، این ممکن است افزونه برای شما باشد.

قیمت گذاری Go 27 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

افزونه GoPricing را خریداری کنید

6. جدول ساز قیمت WP

WP Pricing Table Builder یکی دیگر از گزینه های با کیفیت برای فروش در CodeCanyon است ، هرچند که به اندازه Go Priceing محبوب نیست.

WP Pricing Table Builder برای کمک به شما در ساختن جدول های مقایسه ، یک رابط سازنده کشیدن و رها کردن به شما می دهد که می توانید دقیقاً چه اطلاعاتی را انتخاب کنید و همچنین سبک آن را انتخاب کنید. همچنین برخی از گزینه های شسته و رفته مانند امکان افزودن نکات راهنمای بازشو وجود دارد که اطلاعات موجود در جدول شما را توضیح می دهد.

اگر نمی خواهید طرح خود را از ابتدا ایجاد کنید ، WP Pricing Table Builder 89+ طرح مختلف را ارائه می دهد که می توانید انتخاب کنید و همچنین یک مولد طرح رنگ که به شما کمک می کند یک طرح رنگی منسجم و منطبق با سایت خود ایجاد کنید.

در اینجا مثالی از طراحی مدرن آورده شده است:

جدول ساز WP قیمت گذاری

هزینه ساخت جدول ساز WP برای شما 24 دلار است.

پلاگین WP Pricing Table Builder را بارگیری کنید

7. Elementor / Elementor Addon Elements

Elementor یک افزونه محبوب صفحه ساز WordPress است که به شما امکان می دهد با استفاده از ویرایش کشیدن و رها کردن بصری و مجموعه بزرگی از "ابزارک" محتوای شیک طراحی کنید.

"ابزارک" می تواند هر چیزی باشد - متن ، یک دکمه ، یک تصویر و غیره

با افزونه رایگان Elementor Addon Elements ، ویجت اختصاصی مقایسه جدول را نیز دریافت می کنید که به شما امکان می دهد یک جدول مقایسه وردپرس شیک مانند این مثال ایجاد کنید:

جدول مقایسه محصول المنتور

فراتر از آن ، شما همچنین یک ابزارک جداول قیمت گذاری جداگانه و همچنین انواع دیگر ابزارک های جدید دریافت می کنید.

اگر می خواهید ، حتی می توانید یک جدول مقایسه محصول را به عنوان "الگوی" خود ذخیره کنید و سپس با استفاده از پلاگین Elementor Blocks for Gutenberg فقط جدول مقایسه را در پست هایی که با ویرایشگر بلوک پیش فرض ( AKA Gutenberg ) ایجاد می کنید ، وارد کنید. یعنی نیازی نیست که از Elementor برای طراحی کل پست خود استفاده کنید.

هم افزونه اصلی Elementor و هم Elementor Addon Elements رایگان هستند.

دانلود پلاگین Elementor | Elementor Addon Elements را بارگیری کنید

بهترین افزونه مقایسه وردپرس برای شما چیست؟

پلاگین مقایسه مناسب برای نیازهای شما به نوع محصولات و اطلاعاتی که باید نمایش دهید بستگی دارد.

اگر اعتماد زیادی به برنامه Amazon Associated دارید ، AAWP یا AmaLinks Pro احتمالاً بهترین گزینه است. از طرف دیگر ، اگر می خواهید به کاربران انتخاب کنید که کدام یک از محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند ، احتمالاً با قیمت گذاری Go بهتر خواهید بود .

اگر به طور خاص یک افزونه مقایسه محصول رایگان می خواهید ، چند گزینه خوب دارید.

TablePress انعطاف پذیرترین گزینه است ، اما ممکن است به CSS سفارشی نیاز داشته باشد تا با سایت شما مطابقت داشته باشد. برای جداول ساده ، فقط می توانید از ویرایشگر بلوک محلی استفاده کنید ( شاید با پسوند رایگان ) ، و Elementor نیز با پلاگین Elementor Addon Elements رایگان گزینه ای عالی را ایجاد می کند .

سرانجام ، گرچه رایگان نیستند ، قیمت گذاری Go و WP Pricing Table Builder گزینه های مقرون به صرفه خوبی هستند که به شما امکان کنترل زیادی در طراحی جداول مقایسه ای شما را می دهند.

نویسنده:

تاریخ: يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 23:50

تعداد بازديد : 246

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 96
بازدید سال : 256
بازدید کلی : 6718
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.143.0.157
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی