4 راه ساده برای پرورش روابط مشتری شما

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

4 راه ساده برای پرورش روابط مشتری شما

86٪ از مشتریان برای تجربه بهتر مشتری هزینه بیشتری پرداخت می کنند. این آمار ممکن است برای بسیاری از مشاغل شگفت آور نباشد ، به ویژه که به طور خودکار به طور خودکار به کانال های دیجیتالی می رویم تا خودکار و تسریع شوند. ما از موتورهای خرید مقایسه برای یافتن بهترین معاملات استفاده می کنیم و سایت هایی مانند eBay برای مذاکره در مورد قیمت ها در صورت امکان. با این حال ، در اصل ما ، تنها چیزی که واقعاً می خواهیم تجربه مثبت مشتری و لمس شخصی است.

اگر نگران این هستید که به اندازه کافی مشتری خود را تغذیه نمی کنید ، یا فکر می کنید کارهای دیگری وجود دارد که بتوانید احساسات مثبت را به سمت برند خود هدایت کنید ، ما 4 روش فوق العاده ساده را برای شما ترسیم کرده ایم تا بتوانید آن روابط معنادار را تقویت کنید و به چرخش در آورید. آنها را به تولیدکننده درآمد تضمینی:

86٪ از مشتریان برای تجربه بهتر مشتری هزینه بیشتری پرداخت می کنند. این آمار ممکن است برای بسیاری از مشاغل شگفت آور نباشد ، به ویژه که به طور خودکار به طور خودکار به کانال های دیجیتالی می رویم تا خودکار و تسریع شوند. ما از موتورهای خرید مقایسه برای یافتن بهترین معاملات استفاده می کنیم و سایت هایی مانند eBay برای مذاکره در مورد قیمت ها در صورت امکان. با این حال ، در اصل ما ، تنها چیزی که واقعاً می خواهیم تجربه مثبت مشتری و لمس شخصی است.

اگر نگران این هستید که به اندازه کافی مشتری خود را تغذیه نمی کنید ، یا فکر می کنید کارهای دیگری وجود دارد که بتوانید احساسات مثبت را به سمت برند خود هدایت کنید ، ما 4 روش فوق العاده ساده را برای شما ترسیم کرده ایم تا بتوانید آن روابط معنادار را تقویت کنید و به چرخش در آورید. آنها را به تولیدکننده درآمد تضمینی:

1. برای توسعه شخصیتهای کامل از تجزیه و تحلیل استفاده کنید

هرچه بیشتر در مورد مشتریان بالقوه خود آگاهی داشته باشید ، موفق تر خواهید توانست روابط معنی دار با آنها برقرار کنید. جمع آوری هرچه بیشتر داده های مشتری به شما امکان می دهد مشخصات دقیقی از نیازها ، ترجیحات و ویژگی های اصلی مشتری خود بسازید. این اغلب به عنوان شخصیت مشتری گفته می شود. به طور سنتی ، پرسنل مشتری شامل اطلاعاتی درباره جمعیت شناسی ، الگوهای رفتاری ، انگیزه ها ، چالش ها و اهداف هستند. تعداد personas شما ایجاد می کند بستگی به نحوه انتخاب بخش مشتری خود دارد.

به دلیل کانال های آنلاین ، توازن قدرت بین مشاغل و خریداران بسیار تغییر کرده است. مشتریان قدرتمندتر و خودکفاتر هستند ، تمایل بیشتری برای انجام تحقیقات مربوط به محصول خود به موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی روی می آورند. آنها نسبت به فروش سخت و پیام های بازاریابی "فشار" یکطرفه از مارک ها ، که درک نمی کنند از مزاحمت بیشتری برخوردار هستند ، کمتر مستعد هستند. از آنجا که مشاغل بیشتر شروع به تصدیق این موضوع می کنند ، آنها بیشتر به تجزیه و تحلیل مشغول هستند که می توانند یک روش کارآمد را آگاه سازند - اکنون 53٪ سازمان ها می گویند که بازاریابی مبتنی بر داده ، اولویت استراتژیک اصلی آنها است.

تجزیه و تحلیل مشتری درک عمیق و ارزشمندی از عادات و سبک های خرید مشتریان موجود و بالقوه شما را در اختیار شما قرار می دهد. این امر به شما امکان می دهد رفتارهای خرید آینده خود را پیش بینی کرده و مطابق با آنها با رویکردی هدفمندتر ، ساختاری تر برای فروش و بازاریابی از آنها مراقبت کنید.

بینش های بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری ، کاهش هزینه های تبلیغات را تسهیل می کند ، زیرا می توانید هدف خود را ساده تر کنید ، و پیام های بازاریابی را به طور مؤثرتر به مشتری منتقل می کنید که احتمالاً به روشی مثبت پاسخ می دهند. همچنین با ارسال پیام مناسب به مشتریان مناسب در زمان مناسب می توانید وفاداری مشتری و احساس مثبت را به حداکثر برسانید. همه اینها باید با افزایش فروش و ROI به اوج خود برسد.

چه SAS ، Accenture یا KISSmetrics را انتخاب کنید ، تجزیه و تحلیل مشتری اولین گام اساسی برای رشد مؤثر روابط است. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که تحقیق کنید و راه حلی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و اهداف شما باشد و از بینش های قدرتمند شروع کنید!

2. ایمیل های شخصی و مرتبط ارسال کنید

ایمیل تنها کانال قدرتمندی است که می توانید برای برقراری ارتباط و درگیر کردن مشتریان از آن استفاده کنید. این یک کانال مستقیم و شخصی است که به شما امکان می دهد تا خیلی سریعتر و آسان تر از سایر کانالهای دیجیتال ، حس وفاداری مشتری و روابط را تقویت کنید. به طور کلی ، اگر مشتری موافقت کرده است که آدرس ایمیل خود را به شما بدهد ، قبلاً در معرض مارک شما قرار داشته باشد ، مایل است مکاتبات را از شما دریافت کند ، و احتمالاً حتی از شما خریداری کرده است. این قابل توجه است - برای حفظ سودآوری شغلی ، باید خریدهای مكرر را ترغیب كنید. نه تنها فروش تقریباً شش تا هفت برابر ارزانتر از خرید کالای موجود نسبت به خرید یک مشتری جدید ، مشتریان تکراری به طور متوسط ، 67٪ بیشتر از مشتریان جدید هزینه می کنند.

با ارسال ایمیل های شخصی به مشتریان می توانید سرمایه گذاری مارک تجاری خود را در نیازها و علاقه های بی نظیر آنها نشان دهید. اگر آنها سبد خرید خود را رها کرده اند ، می توانید یک یادآوری دوستانه برای آنها بفرستید و از آنها بخواهید که آیا برای تکمیل معامله خود به کمک نیاز دارند. اگر آنها در برخی از صفحات محصول خاص وقت صرف کرده اند ، می توانید اطلاعات و مزایای محصولات بیشتری را دنبال کنید. شاید یک سال است که آنها برای اولین بار در خبرنامه شما مشترک شده اند ، و شما می خواهید یک یادداشت برای جشن این سالگرد برای آنها ارسال کنید.

با استفاده از ایمیل های ماشه و اتوماسیون بازاریابی ، می توانید بدون نیاز به صرف وقت و تلاش زیاد ، برای تحکیم روابط مشتری خود رویکردی پیشگیرانه اتخاذ کنید. شما می توانید ارتباطات متناسب با هر مرحله از سفر مشتری را تنظیم کنید و به دلیل دید فوری در صندوق ورودی آنها ، شانس دریافت پاسخ بسیار افزایش می یابد. از ایمیل های بازاریابی شخصی شده خود برای تهیه محتوای با ارزش ، آموزنده ، معتبر و نشان دادن مراقبت به شما استفاده کنید ، و از مزایای آن استفاده خواهید کرد.

3. اجتماعی باشید

رسانه های اجتماعی به طور فزاینده کانال ترجیحی برای برقراری ارتباط و اتصال هستند و اکنون طبق گفته JD Power ، 67٪ از مصرف کنندگان از کانال رسانه اجتماعی شرکت برای خدمات به مشتریان استفاده کرده اند. به روزرسانی های فوری و پاسخ هایی که در رسانه های اجتماعی تسهیل می کند نیز بر برندها فشار آورده است تا به همان سرعت پاسخ دهند. در حقیقت ، 32٪ از مشتریان اجتماعی در 30 دقیقه انتظار پاسخگویی به شکایت را دارند و 42٪ انتظار دارند که پاسخی در مدت 60 دقیقه بدهند.

بسیاری از مشاغل این اشتباه را تصور می کنند که می توانند از کانال های اجتماعی خود صرفاً برای ایجاد دید برند استفاده کنند و دسترسیشان را گسترش دهند. با این حال ، دوم اینکه آنها حضور آنلاین برقرار می کنند و از طریق آن مشتریان می توانند با آنها تعامل برقرار کنند ، مشاغل وظیفه دارند از کانالهای اجتماعی خود برای ارائه خدمات به مشتریان ، همانطور که و در صورت لزوم استفاده می کنند ، استفاده کنند.

یک رویکرد فعال و واکنشی را برای مدیریت رسانه های اجتماعی و پرورش جوامع آنلاین خود اتخاذ کنید. شما می توانید این کار را با پاسخگویی به هر گونه درخواست یا نام تجاری در اسرع وقت ، تلاش برای ارائه بهترین راه حل ممکن و اجرای لمس شخصی "انسانی" به همراه ارتباطات خود انجام دهید.

هیچ چیز نارضایتی تری برای مشتری وجود ندارد از این که منتظر یک مدت طولانی برای پاسخ دهی باشید ، یا اینکه از آن کاملاً نادیده گرفته شود. هرگز فراموش نکنید که کانال های اجتماعی شما همان مارک وب سایت شما یا یک نسخه بروشور سخت افزاری از برند شما هستند و هر تجربه منفی که ممکن است مشتری از طریق Social داشته باشد این پتانسیل را دارد که به اعتبار برند شما آسیب جدی برساند.

بهترین کار برای پیاده سازی سیستمی است که به شما امکان می دهد ارتباطات مشتری را با توجه به میزان فوریت پاسخ به آنها در اولویت قرار دهید - به عنوان مثال ، توییتی که مشتری در مورد محصول شما از آن شکایت دارد باید بیش از یک نظر مثبت یا تعارف مطرح شود ، اگرچه در نهایت باید به هر دو پاسخ دهند.

مطمئن باشید که جستجوهای منظم را برای ذکر نام تجاری و پست های رسانه های اجتماعی انجام می دهید که ممکن است مستقیماً برچسب شما نشوند. به عنوان مثال ، فقط 9٪ توییتهای ذکر شده در یک شرکت در واقع به شرکت هدایت می شوند ، اما ممکن است آنها به همان اندازه به تعامل احتیاج داشته باشند. هرچه بیشتر بتوانید برای ارتقاء یک تجربه مثبت مشتری اجتماعی انجام دهید ، احتمال دارد که مشتریان شما تجارت شما را به دیگران توصیه کنند!

4. هدف برای حفظ

اکثر مشاغل یک استراتژی بازاریابی تثبیت شده دارند ، اما تعداد بسیار کمی از آنها برنامه ای مستند برای نگهداری دارند. اگر هدف خود را حفظ کنید ، بیشتر تلاش خود را برای تقویت روابط مشتری خود با توسعه بیشتر انجام خواهید داد. ما قبلاً تأیید کردیم که نگهداری ارزان تر از کسب است ، (و 82٪ شرکت ها موافق هستند!) ، اما می تواند حاشیه سود شما را نیز گسترش دهد. در حقیقت ، افزایش نرخ نگهداری مشتری فقط 5٪ سود هر چیزی را از 25 به 95٪ افزایش می دهد.

علاوه بر ارائه کالای استثنایی و قیمت رقابتی ، تعدادی روش وجود دارد که می توانید برای بهبود نرخ احتکار استفاده کنید. خدمات بی نظیر مشتری اجتماعی ، به عنوان ایمیل های هدفمند نیز کمک خواهد کرد. اما کلید اصلی برای حفظ مشتری در اعدام نهفته است.

صرف نظر از نوع شغلی یا مخاطب هدف شما ، بازاریابی محتوا یک ابزار نگهدارنده برتر است و به دلیل ماهیت شخصی که دارد می تواند همزمان روابط مشتری شما را تقویت کند. باز هم ، می توانید برای ارسال ایمیل به مشتریانی که شامل تخفیف درصدی متناسب با افراد خاص براساس ترجیحات آنها و رفتار خرید قبلی است ، می توانید از آنالیز و اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید. اگر مشتری خریداری نکرده یا حتی مدتی یکی از ایمیل های شما را باز نکرده است ، می توانید آنها را تشویق کنید تا دوباره با مارک شما با یک پیشنهاد ویژه درگیر شوند (حتما در صورت امکان آن را در خط موضوع اعلام کنید!).

مسابقات را با محوریت محتوای تولید شده توسط کاربر در رسانه های اجتماعی اجرا کنید. اگر یک رستوران هستید ، می توانید پیروان را ترغیب کنید تا یک عکس از شام خود را (توی چشمگیر یا بی نظیر!) به اشتراک بگذارند تا بتوانند یک وعده غذایی رایگان را برای دو نفر به دست آورید. این یک روش ساده اما مؤثر برای تحریک تعامل است و به شما کمک می کند تا به یک انجمن آنلاین گسترده تر برسید.

سرانجام ، بهترین راه برای پرورش روابط مثبت مشتری و وفاداری ، پاداش آنها برای این امر است. برای مشتریانی که به طور مداوم خرید می کنند ، ارسال کارت کوپن هدیه یا کد تخفیف شخصی شده ، ارائه معاملات منحصر به فرد یا اعتبار دادن به حساب های آنها ، چه با 10 دلار و چه 100 دلار ، همه حرکات کوچک اما متفکر هستند که باعث می شوند مشتریان دلایلی ملموس برای حفظ آن داشته باشند. برگشتن.

برای حفظ روابط خوب مشتری با کدام روشها بیشتر ارزش قائل هستید؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید!

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 2:38

تعداد بازديد : 202

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 92
بازدید سال : 252
بازدید کلی : 6714
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.19.30.232
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی