10 نکته سریع برای مدیریت انجمن آنلاین

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

10 نکته سریع برای مدیریت انجمن آنلاین

روابط قوی با مشتری می تواند باعث موفقیت در کسب و کار شما شود و باعث تقویت مشتری شود و ارتباط عاطفی بین آنها و مارک شما ایجاد شود. یکی از ساده ترین و کارآمدترین راهها برای ایجاد این رابطه ایجاد و حفظ یک جامعه آنلاین است.

این اجتماع به مکانی تبدیل می شود که می توانید بطور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید ، بحث ها را ترغیب و سؤال کنید. با رشد جامعه ، هدف شما ممکن است هدایت منجر ، صعود و مراجعه به سایت باشد.

با این حال ، یک جامعه شکوفا فقط یک شبه رشد نمی کند. به عنوان یک مدیر انجمن ، شما باید معیارها را تنظیم کنید ، مکالمات را نظارت کنید و داده هایی را که دریافت می کنید ، سازماندهی کنید ، همه این موارد به شما در اجرای و رشد یک جامعه برند موفق کمک می کند.

اگر در مدیریت جامعه تازه کار هستید ، در اینجا آنچه باید بدانید برای موفقیت است ، این است.

روابط قوی با مشتری می تواند باعث موفقیت در کسب و کار شما شود و باعث تقویت مشتری شود و ارتباط عاطفی بین آنها و مارک شما ایجاد شود. یکی از ساده ترین و کارآمدترین راهها برای ایجاد این رابطه ایجاد و حفظ یک جامعه آنلاین است.

این اجتماع به مکانی تبدیل می شود که می توانید بطور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید ، بحث ها را ترغیب و سؤال کنید. با رشد جامعه ، هدف شما ممکن است هدایت منجر ، صعود و مراجعه به سایت باشد.

با این حال ، یک جامعه شکوفا فقط یک شبه رشد نمی کند. به عنوان یک مدیر انجمن ، شما باید معیارها را تنظیم کنید ، مکالمات را نظارت کنید و داده هایی را که دریافت می کنید ، سازماندهی کنید ، همه این موارد به شما در اجرای و رشد یک جامعه برند موفق کمک می کند.

اگر در مدیریت جامعه تازه کار هستید ، در اینجا آنچه باید بدانید برای موفقیت است ، این است.

معیارها را برای موفقیت تنظیم کنید

جامعه آنلاین شما می تواند ابزاری با ارزش برای کسب و کار شما باشد ، نه فقط برای تعامل با مشتریان بلکه برای افزایش بازاریابی در گفتار با دهان ، ایجاد یک برند و راهنمایی های رانندگی. به همین ترتیب ، مهم است که معیارها را تنظیم کنید تا در یک چارچوب متمرکز کار کنید.

از این معیارها می توان برای دیکته مباحث بحث ، مضامین ماهانه و موارد دیگر استفاده کرد. در اینجا چند نکته داده که باید در نظر بگیرید:

  • ترافیک: اگر انجمن آنلاین شما در وب سایت شما قرار دارد ، ترافیک به جامعه را در نظر بگیرید. آیا رشد را با گذشت زمان می بینید؟ ترافیک از کجا می آید؟
  • نامزدی: چند نفر در مقابل مشغول شدن به جامعه می آیند؟ کدام مباحث را بیشتر درگیر می کنند؟ این ممکن است سوالات ، محتوا و مبتدیان بحث در آینده را دیکته کند.
  • اعضا: هر ماه چند عضو جدید کسب می کنید و چه تعداد را از دست می دهید؟ آیا این ماه در طول ماه ثابت است؟ اگر سنبله وجود داشت ، چه چیزی باعث آن شده است

دستورالعمل ها را معرفی کنید

دستورالعمل های انجمن برای مثبت نگه داشتن مکالمه ، اثربخش و پیگیری مهم است. اصول ابتدایی را شامل شوید: به همه افراد جامعه احترام بگذارید ، نظرات منفی یا انتقادی را برای خود حفظ کنید و اطلاعات خصوصی را به اشتراک نگذارید - برای آن به پیامرسانی مستقیم مراجعه کنید. برای مثال ، دستورالعمل های انجمن Telstra را بررسی کنید . هر چیز دیگری را که فکر می کنید برای برند شما مهم یا خاص است اضافه کنید. توجه داشته باشید که این دستورالعمل ها لازم نیست طولانی یا پیچیده باشند - در حقیقت ، پیروی و پیروی از آن ها پیچیده تر ، آسان تر می شوند.

فراموش نکنید که برای ایجاد یک صفحه وب خاص برای این دستورالعمل ها ، با لینک منحصر به فرد خود ، این مسئله باعث می شود در صورت بروز مسئله ، اشتراک در اعضای جدید یا هر بار یک بار آسانتر شود.

نظارت نزدیک

با وجود دستورالعمل ها ، ممکن است هنوز مواقعی وجود داشته باشد که شما نیاز به حذف نظر یا پرداختن به یک مسئله داشته باشید. به همین ترتیب ، مهم است که هفت روز در هفته جامعه را از نزدیک تماشا کنید ، مگر اینکه مکالمه در آخر هفته متوقف شود.

اگر مجبورید نظر خود را حذف کنید ، ممکن است در این باره به آدرس این گروه بپردازید ، یا اینکه به سادگی با مراجعه به آن شخص برای توضیح دلیل خود اقدام کنید. هنگام پرداختن به گروه ، URL را دوباره در دستورالعمل ها به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند در مورد آنچه قابل قبول است و چه چیزی نیست ، تجدید نظر کنند.

تشویق شبکه

جامعه شما فقط به همان اندازه ارزش دارد که اعضای شما فکر کنند. آنها را تشویق کنید تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا جامعه شما به جای اینکه گروهی باشد که توسط شرکت شما ایجاد شده باشد به محلی برای دیدار و گفتگو تبدیل شود. هرچه ارزش آنها از جامعه شما بیشتر شود ، احتمال بازگشت آنها ، مشارکت در بحث و مشارکت بیشتر وجود دارد.

اگر این گروه به اندازه کافی بزرگ است ، حتی می توانید اعضا را ترغیب کنید برای شروع گروه های ملاقات یا حتی میکسرهایی که توسط سازمان شما به میزبانی سازمان می روند ، در مناطقی که دفاتر شما دارند ، برنامه ریزی کنند. این به مشتریان و اعضای جامعه فرصتی می دهد تا به صورت چهره به چهره ملاقات کنند و در صورت امکان داشتن شخص دیگری در سازمان شما نیز به طور بالقوه تعامل داشته باشد.

بحث را شروع کنید

اعضای جامعه به طور طبیعی میان یکدیگر صحبت نخواهند کرد - حداقل درست نیست. این وظیفه شماست که به عنوان مدیرعامل جامعه شروع به بحث و گفتگو و اعضاء کنید.

برای ثابت ماندن ، نکات بحث را به تقویم محتوای هفتگی یا ماهانه خود اضافه کنید ، قبل از زمان تعیین موضوع بحث هر هفته را مشخص کنید. این به شما امکان می دهد منابع بیشتری را قبل از زمان ، مانند نظرسنجی یا "فعالیت" برای انجام این گروه ، آماده کنید.

همچنین می توانید از وقت آماده سازی خود برای درخواست سایر اعضای تیم خود برای پیوستن یا میزبانی یک بحث استفاده کنید. مثلا:

"سلام به همه! نام من جان اسمیت است ، من CTO در محصول بازاریابی دیجیتال هستم و می خواهم امروز در مورد تجربه شما در زمینه کار با X از ویژگی های ما استفاده کنم. "

همانطور که مردم پاسخ می دهند ، CTO شما باید پاسخ دهد ، به سوالات پاسخ دهد و از اعضای جامعه بخاطر بازخوردشان تشکر کند. به "مهمان" (عضو تیم خود) یادآوری کنید تا آن را سرگرم کننده و دوستانه نگه دارید و شخصیت کمی نشان دهید.

شخصیت را به مکالمه اضافه کنید

یکی از بزرگترین دارایی یک انجمن آنلاین ، توانایی شخصی سازی برند و تجارت شما با آوردن شخصیت به مکالمه است. اریکا بل ، مدیر ارشد انجمن برای تعامل منطقی ، می گوید: "بگذارید فرهنگ سرگرم کننده و پر جنب و جوش تیم شما درخشش پیدا کند ."

هدف این است که از داشتن حرفه‌ای و حرف زدن از دیدگاه سازمان و برند خود لذت ببرید. بل توضیح می دهد ، "در حالی که شما نمی خواهید بیش از حد از مارک تجاری خود بیش از حد به اشتراک بگذارید یا از آن دور شوید ، روش هایی برای حضور شخصی وجود دارد! به دنبال تعادل بین شخصیت واقعی برند خود و افرادی که آن را می آفریند ، و لحن ظاهری آن است. "

برای انجام این کار ، دستورالعمل های خود را تعیین کنید: "دو یا سه منطقه اصلی را که در آن اتاق بازی دارید و شخصیت پذیر باشید ، پیدا کنید. در پایان روز ، رسانه های اجتماعی جایی است که دو نفر می توانند مکالمه داشته باشند و زمان آن است که ما از دیدگاه تجاری این موضوع را بپذیریم. "

میزبان فیلم معمولی "کنفرانس" یا وبینار

ما در یک دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم ، اما مردم هنوز هوس تعامل انسان را دارند. ارتباط با اعضای جامعه در این قالب برای شما نیز خوب است: "تعامل زنده فرصتی ارزشمند برای ارتباط و تعامل فراهم می کند. این شما را انسانی می کند و ارتباط شما را راحت تر می کند. در سمت سرویس گیرنده، این برای ایجاد وفاداری در اعتماد "، با توجه به اهمیت است چرا تعامل زندگی می کنند هنوز در به طور فزاینده در محل کار دیجیتال مورد نیاز .

یک تماس ویدیویی ماهانه با اعضای انجمن خود در مورد یک موضوع خاص مربوط به شغل خود برگزار کنید. به عنوان مثال ، در جامعه برای یک ابزار بازاریابی دیجیتال ، ممکن است یک ویژگی محصول جدید Q&A را به مدت یک ماه و یک آموزش برای تقویت مشترکین ایمیل برای بعدی انجام دهید.

جامعه را "گرم" نگه دارید

هر مشاغل دارای یک نتیجه نهایی است ، و جامعه شما یک روش عالی برای مشارکت در این امر است. هدف این است که همه را "گرم" نگه داریم. برای انجام این کار ، شما باید به آنها فرصت منحصر به فرد بدهید ، از کوپن و تخفیف گرفته تا هزینه های رایگان و نمایش محصول - مهمترین نکته این است که هدایت مستقیم و غیرمستقیم منجر شود.

غیرمستقیم something با ارائه ارزش چیزی به شخص دیگری:

وی افزود: "ما در این ماه میهمان رایگان را به همه افراد جامعه می دهیم. اگر کسی وجود دارد که فکر می کند ابزار ما را به همان اندازه که دوست دارید ، به ما اطلاع دهید. ما به آنها 2 هفته رایگان می دهیم تا آن را برای خودشان آزمایش کنند. "

به طور مستقیم - تبدیل اعضای جامعه به رهبری:

"این هفته ما 20٪ تخفیف فقط به اعضای انجمن Pro Bundle offering ارائه می دهیم! برای ثبت نام در سایت ایمیل Sarah@DigitalMarketingTool.net! "

رشد داستانها

از مشتریان بخواهید که داستانهای خود را ، هم در مورد استفاده از محصول شما و هم به طور کلی کارشان ، برای شما بازگو کنند. به آرامی یک پایگاه بزرگ مشتری ایجاد می کنید تا برای دارایی ها و توصیفات بازاریابی استفاده کنید. از مشتریان بخواهید که بازخورد خود را از همکاران ، تصاویر ، نقل قول ها و هر دارایی دیگری که تجربه آنها را نشان می دهد به اشتراک بگذارند.

سازماندهی بمانید

شما می توانید اطلاعات زیادی را که از انجمن خارج می شود ، از سؤالاتی که گرفته تا داستان های به اشتراک گذاشته شده ، مدیریت می کنید. وظیفه شما به عنوان مدیر جامعه این است که همه این موارد را سازماندهی کنید تا شرکت شما بتواند از این اطلاعات استفاده کند. به عنوان مثال ، سؤالات متداول در انجمن می تواند به نقصی نكته با ارائه خدمات شما یا به روزرسانی لازم برای محصول شما اشاره كند. هرچه سازمان یافته تر باشید ، کل سازمان از جامعه خارج می شود و آن را با ارزش تر می کند.

از این نکات استفاده کنید تا جامعه آنلاین خود را به ابزاری باارزش تبدیل کنید ، مشتری را تغذیه کرده و تجربه کار با سازمان خود را غنی کنید.

درک دقیقی از تخصصهای مهم رسانه های اجتماعی از جمله بازاریابی محتوا و سیستم عامل هایی که می توانید محتوای خود را تبلیغ کنید توسعه دهید.

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 2:34

تعداد بازديد : 182

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 95
بازدید سال : 255
بازدید کلی : 6717
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 52.14.253.170
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی