8 نوع محتوای ضروری برای فعال سازی فروش

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

8 نوع محتوای ضروری برای فعال سازی فروش

ایجاد محتوا برای برند شما که مطابق با personas خریدار شما باشد ، یک بخش اساسی در فروش فروش است و می تواند روند فروش شما را ایجاد یا خراب کند. راه حل های فروش درجه یک برای کمک به نام تجاری شما در دستیابی به چشم اندازهای پتانسیل بالا ، افزایش تبدیل ها و بستن معاملات با ارزش بالا طراحی شده است.

غالباً بازاریاب های دیجیتال وظیفه ایجاد محتوا را هم برای بازاریابی محتوا و هم برای فروش در اختیار دارند. بنابراین ، چگونه می توانید برای کمک به تیم خود برای افزایش فروش ، تلاش خود را در تلاش برای بازاریابی محتوا انجام دهید؟

ایجاد محتوا برای برند شما که مطابق با personas خریدار شما باشد ، یک بخش اساسی در فروش فروش است و می تواند روند فروش شما را ایجاد یا خراب کند. راه حل های فروش درجه یک برای کمک به نام تجاری شما در دستیابی به چشم اندازهای پتانسیل بالا ، افزایش تبدیل ها و بستن معاملات با ارزش بالا طراحی شده است.

غالباً بازاریاب های دیجیتال وظیفه ایجاد محتوا را هم برای بازاریابی محتوا و هم برای فروش در اختیار دارند. بنابراین ، چگونه می توانید برای کمک به تیم خود برای افزایش فروش ، تلاش خود را در تلاش برای بازاریابی محتوا انجام دهید؟

محتوایی که فروش را فعال می کند چیست؟

محتوا هرگونه اطلاعات یا تجربه آنلاین است که به ساخت روایت برند شما کمک می کند و تجربه آنلاین را برای کاربر فراهم می کند. این که آیا این یک وبلاگ با کیفیت بالا ، پست وبلاگ با کیفیت بالا است یا ویدئویی که مزایای استفاده از خدمات یا محصول شما را توضیح می دهد ، محتوا است برای بازاریاب های دیجیتال و متخصصان فروش برای ارتباط با مخاطبان و ایجاد ارتباطات معنی دار با چشم اندازهای با کیفیت بسیار مهم است. .

هنگامی که صحبت از راه حل های فروش امکان پذیر است ، انواع محتوائی که ایجاد می کنید می تواند تأثیر عمده ای بر تعداد فروش نزدیک شما داشته باشد. یک نظرسنجی توسط DemandMetric نمونه هایی از آنچه ممکن است محتوای فروش فروش در نظر گرفته شود ، ارائه می دهد ، از جمله:

  • پست های آموزنده وبلاگ
  • مطالعات موردی
  • توصیفات مشتری
  • محتوای تعاملی
  • چاپ مواد
  • کمپین های ایمیل

از دیدگاه مدیریت محتوای فروش ، محتوای دیجیتال جنبه ارزش بالایی از هر قیف فروش آنلاین موثر دارد. این مواد برای جلوگیری از حرکت چشم اندازهای پتانسیل بالا از قیف فروش ساخته شده و به روند فروش متصل می شوند.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که محتوای ایجاد شده برای فروش ، اغلب با محتوای ایجاد شده برای اهداف بازاریابی محتوا متفاوت است. طبق گفته های لرزه نگاری ، محتوای ایجاد شده برای مراحل تبدیل و بسته شدن قیف فروش به عنوان محتویات فروش فروش طبقه بندی می شود ، در حالی که محتوا ایجاد شده برای جذب منجر و تبدیل آنها به چشم انداز ، محتوا برای اهداف بازاریابی است.

هنگامی که یک تیم بازاریابی و فروش در انواع محتوا ایجاد شده برای امکان فروش در مقابل آنچه برای اهداف بازاریابی محتوا ایجاد شده است ، یک تیم فروش می توانند با استفاده از قطرات به خوبی در نقاط مختلف لمسی مختلف ، تبدیل نهایی را از آینده به مشتری وفادار تبدیل کنند.

لیست زیر هشت نوع محتوای اساسی را که می توانید به عنوان راه حل های فروش با کیفیت بالا استفاده کنید ، برجسته می کند:

1. مواد تحقیق و تجزیه و تحلیل رقبا

برای اینکه تیم های فروش به طور واقعی نیازهای مشتریان خود را درک کنند ، باید رقابت خود را درک کنند. محتوای تحقیق و تجزیه و تحلیل رقبا به برندها این امکان را می دهد تا ضمن برجسته کردن مناطقی که در آن کمبود هستند ، از چگونگی ارتباط رقابت با مخاطب مورد نظر خود اطلاعاتی کسب کنند.

هنگامی که متخصصان فروش می دانند شرکتشان در صنعت نسبت به دیگران بهتر عمل می کند ، می توانند اطلاعات و راه حل هایی را برای آینده ارائه دهند که نشان دهنده مزیت انتخاب محصول یا خدمات آنها است. یک سند تجزیه و تحلیل رقابتی با کیفیت بالا ، به متخصصان فروش می آموزد که چگونه می توانند به بهترین وجه چشم انداز بالقوه ای را ترغیب کنند تا آخرین مرحله را در قیف فروش آنلاین انجام دهد.

2. مطالعات موردی و سایر مطالب محور مشتری

به عنوان نمونه ای از سند فروش دیگر برای چشم متخصصان فروش ، اسناد باکیفیت مشتری محور به ایجاد درک بهتر از مشتریان و خواسته ها ، نیازها و ترجیحات آنها کمک می کنند.

محتوای اول خوب مشتری حاوی مبارزات و چالش هایی است که مخاطب هدف شما با آن روبرو است ، راهنمایی شخص فروش را برای به اشتراک گذاشتن محتوا و اطلاعات نشان می دهد که نشان می دهد محصول یا خدمات آنها چگونه می تواند راه حلی با ارزش باشد که به دنبال آن بوده اید.

این نوع محتوای محور مشتری می تواند به اشکال مختلف مانند مطالعات موردی ، توصیفات ویدئویی یا توصیه های کتبی مشتری در اختیار تیم های فروش قرار گیرد. در حالت ایده آل ، این نوع محتوا مقداری را که تجارت شما به مشتریان خود ارائه می دهد ، ارتباط می دهد.

محتوای مشتری محور با کیفیت بالا اغلب چالشی را که نیاز به یک راه حل دارد ، توضیح می دهد که چگونه یک برند در جهت ایجاد تفاوت مثبت و نتایج حاصل از استفاده از یک سرویس یا محصول خاص ، گام برمی دارد. این اسناد منابع فوق العاده ای برای چشم اندازهای مرحله اواخر هستند که از دیدن اثبات چگونگی راه حل شما تغییر دهنده بازی مورد نیاز آنها سود می برد.

3. پست های وبلاگ

حتی اگر بازاریابی محتوا و مواد فروش امکان استفاده برای انواع مختلف ایجاد شده باشد ، برخی از مطالب بازاریابی محتوا مانند پست های وبلاگ آموزنده می توانند در مراحل آخر قیف فروش آنلاین مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان ابزارهای فروش فروش ، پست های وبلاگ ارجاعاتی با ارزش هستند که می توانند متخصصان فروش را آموزش دهند و از آنها برای پرورش آینده و بستن فروش استفاده می شود.

از منظر بازاریابی دیجیتال ، بسیار مهم است که اسنادی مانند پست های وبلاگ در سیستم های ذخیره سازی مبتنی بر ابر مانند Google Drive یا Dropbox به راحتی در دسترس متخصصان فروش قرار گیرند. به جای اینکه به عنوان پست وبلاگ برچسب خورده باشید ، می توانید آنها را به عنوان اسناد مرجع یک صفحه سریع برای اهداف دسترسی به اشتراک بگذارید.

4. کتابهای الکترونیکی و Whitepapers

اگرچه آنها در مراحل اولیه فروش برای اهداف بازاریابی محتوا بطور سنتی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما محتوای دروازه بان مانند کتابهای الکترونیکی و وایت پیپ ها مواد ارزشمندی هستند که هم برای بازاریابان محتوا و هم برای فروشندگان محتوا به طور یکسان است.

هنگامی که تیم های فروش و بخش های بازاریابی یک خط ارتباطی فعال را حفظ می کنند ، می توانند اطمینان حاصل کنند که این کتابهای الکترونیکی و whitepapers با نیازهای چشم انداز بالقوه صحبت می کنند ، که بیشتر آنها در قیف فروش پیدا می شوند.

این اسناد و منابع تمام عیار اغلب حاوی آمار و اطلاعات آموزشی در مورد چگونگی ارائه خدمات یا کالای یک راه حل ، راه حل مورد نیاز یک چشم انداز هستند. اگر یک متخصص فروش نیاز به قطره قطره ای و لحظه آخری دارد ، می تواند برای افزایش اطلاعاتی به کتابهای الکترونیکی گذشته و عکسهای سفید مراجعه کند.

5. اسکریپت فروش

اینجاست که تکنیک های سنتی بازاریابی با استراتژی های افزایش فروش به صورت دیجیتالی روبرو هستند. Ring DNA اسکریپت های فروش را به عنوان "مجموعه ای از نقاط گفتگو" تجویز می کند که توسط متخصصین فروش در اواخر قیف فروش مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که اسکریپت های فروش به درستی انجام می شوند ، آنها جنبه ای اساسی از یک استراتژی فروش دارند. این اسکریپت ها باید مطابق با اطلاعاتی باشند که یک چشم انداز ارائه شده است ، در عین حال محتوای جدید آموزشی نیز ارائه می شود که می تواند آنها را ترغیب به تصمیم گیری خرید نهایی کند. این اسکریپت ها پایه ای برای ثبات در کل قیف فروش و همچنین بین متخصصین مختلف فروش در یک تیم فراهم می کنند.

با این حال ، به یاد داشته باشید که برای اینکه اسکریپت های فروش راه حل های موثر فروش باشند ، باید از آنها به عنوان راهنمای استفاده شوند نه اینکه کلمه ای را برای کلمه خواند. در عوض ، آنها صدا و لحنی صحیح را که با یک مارک هماهنگ هستند فراهم می کنند و به محض اینکه بین مراحل قیف فروش حرکت می کنند ، گفتگو را با چشم انداز راهنمایی می کنند.

برای بازاریاب های دیجیتالی که در حال تهیه اسکریپت فروش هستند ، بسیار مهم است که شما به طور فعال با متخصصین فروش ارتباط برقرار کنید تا بدانید که چه جنبه هایی از یک اسکریپت فروش کار می کند و در کجا می توانید نکات گفتگو را بهینه کنید تا یک مرجع ساده برای متخصصان فروش ایجاد کنید.

6. محتوا و پیام های رسانه های اجتماعی

کانال های رسانه های اجتماعی بستر بالا تبدیل را برای بازاریابان محتوا و متخصصان فروش فراهم می کنند. جنبه های پیام رسانی این کانال ها به ویژه راه حل های توانمندسازی فروش هستند ، زیرا آنها پایه ای برای تعامل چشمگیر چشم انداز فراهم می کنند.

بازاریابان محتوا و دیجیتال اغلب برای حفظ حضور فعال رسانه های اجتماعی برند ، وظیفه طراحی و ساخت محتوای با کیفیت بالا را دارند. چه این یک پست وبلاگ عمیق باشد و چه ویدیوی 30 ثانیه ای ، این محتوا می تواند برای متخصصان فروش که سعی در برقراری ارتباط با چشم انداز دارند ، از ارزش بالایی برخوردار باشد.

به عنوان مثال ، تیم های فروش می توانند پیوندهایی به مطالب قبلی رسانه های اجتماعی ارسال کنند که طرفداران خوبی با آن درگیر شدند.

7. محتوا روی صفحه

غالباً از منظر بازاریابی دیجیتال نادیده گرفته می شود ، آموزش ها و مواد مورد استفاده برای متخصصان فروش ابزاری مهم برای فروش است. این اسناد نه تنها اطلاعاتی را در مورد اعضای تیم فروش جدید در اختیار شرکت قرار می دهد ، بلکه صدا و صدای ایده آل مورد استفاده در تعامل با مشتری را نشان می دهد.

هنگامی که در حال تهیه این مواد فروش فروش هستید ، اطمینان حاصل کنید که محتواهایی مانند رسالت ، ارزش ها و نکات مربوط به شرکت خود را درمورد اینکه چگونه متخصصین فروش می توانند با موفقیت از محتوا از پیش توسعه یافته با موفقیت استفاده کنند ، استفاده کنید.

8- تک صفحه ای

یک صفحه صفحه نمایش های یک صفحه ای هستند که درک ساده ای از جنبه خاص مارک شما ایجاد می کنند. در صورت استفاده از راه حل های فروش ، یک صفحه می تواند به وضوح مزایای یک محصول یا خدمات را بیان کند و چگونگی عملکرد آن به عنوان یک راه حل مؤثر برای یک چالش که با یک چشم انداز پتانسیل بالا مواجه است ، عمل کند.

این برگه های مرجع سریع باید در یک مکان آنلاین مبتنی بر ابر نگهداری شوند که در دسترس همگان باشد ، زیرا این ابزارها مناسب برای متخصصان فروش برای تقویت دانش خود و یا ارسال به چشم اندازهایی است که در حال حاضر در فرایند تصمیم گیری قرار دارند.

در پایان روز ، مدیریت محتوای فروش با کیفیت بالا می تواند به افزایش تبدیل و خط اصلی سازمان شما کمک کند. محتوای توانمندی فروش می تواند توسط تیم های بازاریابی محتوا و متخصصین فروش استفاده شود تا بتواند منجر به مشارکت در آینده شود.

نتیجه

برای بازاریاب های دیجیتالی که به دنبال کمک به موفقیت تیم فروش هستند ، همسویی با ایجاد محتوا با نیازهای فوری متخصصان فروش می تواند به ساده ترین روند برای همه طرف های درگیر کمک کند. بهترین نوع محتوا برای فروش می تواند به منافع بیشتر تجارت کمک کند و این امکان را فراهم می کند که فروشندگان در تلاش خود موفق باشند.

امروز با بحث در مورد نکات درد مشتری که بلافاصله باید به آنها توجه شود ، شروع کنید و از توانایی های ایجاد محتوای خود برای توسعه محتوای با ارزش استفاده کنید که این موضوعات را حل می کند.

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 2:42

تعداد بازديد : 167

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 7
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 98
بازدید سال : 258
بازدید کلی : 6720
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.147.65.65
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی